Plan, byggesak og geodata
Molde kommune Plan, byggesak og geodata
Torget 2, 6413 MOLDE
Over en måned siden
Om stillingen
Stillingstype
Det er ledig 100 % stilling som rådgiver byggesak.
Beskrivelse av arbeidssted
Byggesak og geodata er en av to avdelinger innenfor enheten Plan, byggesak og geodata innenfor Teknisk sektor og har i dag 21 medarbeidere, hvorav 9 jobber med byggesaker. Enheten behandler ca. 1300 søknader hvert år og gjennomførte i 2024 137 tilsyn og ulovlighetsoppfølging i 229 saker. Geodata og forvaltning av eiendomsskatt er også lagt til enheten. Vi holder til i flotte lokaler på Torget 2, samt kontor i Eidsvåg og på Midsund. Avdelingen samarbeider tett med planavdelingen, samt resten av teknisk sektor. Avdelingen jobber for å være i kontinuerlig forbedring og har fokus på å bruke digitale verktøy og løsninger for å effektivisere saksbehandlingen.
Hovedoppgaver
Saksbehandling etter plan- og bygningsloven
Kvalifikasjoner
Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr
Vi tilbyr et godt arbeidsmiljø, dyktige medarbeidere og en arbeidsplass der vi ønsker å legge til rette for et faglig utfordrende og kvalitetsmessig godt tilbud til våre ansatte og brukere. Vi forsøker å tilpasse arbeidsoppgavene den enkeltes kompetanse og interessefelt.
Som arbeidssted kan du velge mellom Molde sentrum eller et av våre kontorer i Eidsvåg og Midsund.
Enheten har fleksible løsninger for bruk av hjemmekontor.
Lønn etter avtale
Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger.
Søknad
Vi ber om at elektronisk søknadsskjema benyttes. Godkjente kopier av vitnemål og attester tas med ved evt intervju.
Søkerliste
Søkerlisten kan bli offentliggjort.
Om bedriften
Tittel
Rådgiver byggesak
Oppstart
Type engasjement
Fast
Sektor
Offentlig
Omfang
Heltid
Antall stillinger
1
Kontaktperson
Om stillingen
Stillingstype
Det er ledig 100 % stilling som rådgiver byggesak.
Beskrivelse av arbeidssted
Byggesak og geodata er en av to avdelinger innenfor enheten Plan, byggesak og geodata innenfor Teknisk sektor og har i dag 21 medarbeidere, hvorav 9 jobber med byggesaker. Enheten behandler ca. 1300 søknader hvert år og gjennomførte i 2024 137 tilsyn og ulovlighetsoppfølging i 229 saker. Geodata og forvaltning av eiendomsskatt er også lagt til enheten. Vi holder til i flotte lokaler på Torget 2, samt kontor i Eidsvåg og på Midsund. Avdelingen samarbeider tett med planavdelingen, samt resten av teknisk sektor. Avdelingen jobber for å være i kontinuerlig forbedring og har fokus på å bruke digitale verktøy og løsninger for å effektivisere saksbehandlingen.
Hovedoppgaver
Saksbehandling etter plan- og bygningsloven
Kvalifikasjoner
Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr
Vi tilbyr et godt arbeidsmiljø, dyktige medarbeidere og en arbeidsplass der vi ønsker å legge til rette for et faglig utfordrende og kvalitetsmessig godt tilbud til våre ansatte og brukere. Vi forsøker å tilpasse arbeidsoppgavene den enkeltes kompetanse og interessefelt.
Som arbeidssted kan du velge mellom Molde sentrum eller et av våre kontorer i Eidsvåg og Midsund.
Enheten har fleksible løsninger for bruk av hjemmekontor.
Lønn etter avtale
Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger.
Søknad
Vi ber om at elektronisk søknadsskjema benyttes. Godkjente kopier av vitnemål og attester tas med ved evt intervju.
Søkerliste
Søkerlisten kan bli offentliggjort.
Om bedriften
Relaterte stillinger
MK
Plan, byggesak og geodata
Molde kommune Plan, byggesak og geodata
MOLDE
Over en måned siden