HR-rådgiver
Universitetet i Oslo
Søsterhjemmet, Ullevål sykehus, Kirkeveien 166, , 0450 OSLO
Tre uker siden
kr 308 - 341
Per time
kr 53 333 - 59 167
Per måned
kr 640 000 - 710 000
Per år
Oppsummert av KI
Rapporter feilOm stillingen
Vi søker en dyktig og engasjert person til fast stilling som HR-rådgiver (SKO 1434) i Seksjon for HR og HMS ved Institutt for klinisk medisin.
Seksjonen jobber i grenseflaten mellom undervisning av leger og medisinsk forskning i verdensklasse og stillingen byr på stor kontaktflate med ulike nivåer innenfor både universitetet og samarbeidende helseforetak. Vi tilbyr utfordrende HR-faglige oppgaver i tett samarbeid med våre vitenskapelige miljøer og øvrige HR-rådgivere i teamet på åtte personer.
Vi søker deg som er teamorientert med gode samarbeidsevner og som skaper gode relasjoner på tvers av fag og funksjoner. Samtidig må du ha evne til å arbeide selvstendig og med faglig trygghet finne frem til løsninger innenfor rammene av sentrale og lokale avtaleverk.
Arbeidsoppgavene vil være varierte og spenner over hele fagområdet personalforvaltning og HR. Som HR-rådgiver involveres du i daglig personaladministrasjon, lederstøtte og rådgivning. Den som ansettes vil håndtere et bredt spekter av HR- og personaloppgaver i samarbeid med ledere og fagmiljøer.
Nivået på oppgavene vil tilpasses søkers kompetanse og erfaring.
Stillingen vil i tillegg kunne omfatte mer komplekse rådgivningsoppgaver, omstillings- og nedbemanningsprosesser, rapportering, rutineutvikling og særskilte ansvarsområder ut fra kompetanse, behov og interesse.
I denne rollen må du ha
Det er en fordel om du har
Vi søker en selvgående, løsningsorientert og initiativrik person som kan jobbe selvstendig med et bredt spekter av personalfaglige oppgaver i en kompleks organisasjon i grenseflaten mellom universitet og helseforetak.
Viktige egenskap er evnen til å holde oversikt og prioritere i en hektisk hverdag. Du må være strukturert, ansvarsbevisst, effektiv og nøyaktig, og ha en utpreget serviceinnstilling. Det er nødvendig med gode samarbeidsevner samtidig som man kan kommunisere tydelig med ulike målgrupper.
Personlig egnethet vil bli tillagt betydelig vekt ved utvelgelsen.
Les mer om fordelene med å jobbe i staten i Arbeidsgiverportalen.
Inkludering og mangfold er en styrke. UiO har et personalpolitisk mål om å oppnå en balansert kjønnssammensetning og rekruttere personer med innvandrerbakgrunn. Videre ønsker vi medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det.
Dersom det er kvalifiserte søkere med funksjonsnedsettelse, hull i CV-en eller innvandrerbakgrunn, skal vi innkalle minst én søker i hver av disse gruppene til intervju.
Vi håper at du søker på stillingen hos oss.
Søknaden skal inneholde:
Søknad med vedlegg må sendes inn via vårt rekrutteringssystem Jobbnorge, klikk “Søk stillingen”.
Når du søker på stillingen, ber vi deg hente utdanningsresultatene dine fra Vitnemålsportalen.no. Om utdanningsresultatene dine ikke er tilgjengelige via Vitnemålsportalen, ber vi deg laste opp kopier av vitnemålene eller karakterutskriftene dine. All dokumentasjon må være på engelsk eller et skandinavisk språk.
Aktuelle søkerne vil bli invitert til intervju.
Søkerlister kan bli offentliggjort iht. Offentleglova § 25 andre ledd. Når du søker jobb hos oss vil navnet ditt stå på den offentlige søkerlisten. Det er mulig å be om å bli unntatt denne listen. Du må begrunne hvorfor du ønsker unntak fra offentliggjøring og vi tar deretter stilling til om vi kan innvilge ønsket ditt. Kan vi ikke det vil du høre fra oss.
Om bedriften
Universitetet i Oslo er Norges eldste og høyest rangerte forsknings- og utdanningsinstitusjon med 26 500 studenter og 7 200 ansatte. Faglig bredde og internasjonalt anerkjente forskningsmiljøer gjør UiO til en viktig samfunnsaktør.
Eiendomsavdelingen er ansvarlig for forvaltning, drift, vedlikehold og utvikling av universitetets eiendomsmasse som omfatter 475 000 m2 egne og 105 000 m2 leide lokaler i hovedsak på Blindern, i sentrum og på Tøyen. Rundt 70 prosent av UiOs bygningsmasse er underlagt fredning eller vern. Masterplan for UiOs eiendommer, Rom for et fremragende, grønt universitet – og kunnskapsbyen Oslo, og UiOs Miljø- og klimastrategi legger føringer for videre utvikling av eiendomsmassen og setter rammer for forvaltning, drift og vedlikehold.
Eiendomsavdelingen er en av universitetets største resultatenheter med 240 ansatte og fem underavdelinger: Eiendomsforvaltning og virksomhetsstøtte, Campusdrift, Campussservice, Campusutvikling og Livsvitenskapsbygget - mottaksprosjekt. Eiendomsavdelingen er godkjent lærebedrift innen byggdrifterfaget, gartner- og anleggsgartnerfaget samt renholdsfaget.
Tittel
Rådgiver innen HR og HMS
Oppstart
Type engasjement
Fast
Sektor
Offentlig
Omfang
Heltid
Antall stillinger
1
Kontaktperson
Om stillingen
Vi søker en dyktig og engasjert person til fast stilling som HR-rådgiver (SKO 1434) i Seksjon for HR og HMS ved Institutt for klinisk medisin.
Seksjonen jobber i grenseflaten mellom undervisning av leger og medisinsk forskning i verdensklasse og stillingen byr på stor kontaktflate med ulike nivåer innenfor både universitetet og samarbeidende helseforetak. Vi tilbyr utfordrende HR-faglige oppgaver i tett samarbeid med våre vitenskapelige miljøer og øvrige HR-rådgivere i teamet på åtte personer.
Vi søker deg som er teamorientert med gode samarbeidsevner og som skaper gode relasjoner på tvers av fag og funksjoner. Samtidig må du ha evne til å arbeide selvstendig og med faglig trygghet finne frem til løsninger innenfor rammene av sentrale og lokale avtaleverk.
Arbeidsoppgavene vil være varierte og spenner over hele fagområdet personalforvaltning og HR. Som HR-rådgiver involveres du i daglig personaladministrasjon, lederstøtte og rådgivning. Den som ansettes vil håndtere et bredt spekter av HR- og personaloppgaver i samarbeid med ledere og fagmiljøer.
Nivået på oppgavene vil tilpasses søkers kompetanse og erfaring.
Stillingen vil i tillegg kunne omfatte mer komplekse rådgivningsoppgaver, omstillings- og nedbemanningsprosesser, rapportering, rutineutvikling og særskilte ansvarsområder ut fra kompetanse, behov og interesse.
I denne rollen må du ha
Det er en fordel om du har
Vi søker en selvgående, løsningsorientert og initiativrik person som kan jobbe selvstendig med et bredt spekter av personalfaglige oppgaver i en kompleks organisasjon i grenseflaten mellom universitet og helseforetak.
Viktige egenskap er evnen til å holde oversikt og prioritere i en hektisk hverdag. Du må være strukturert, ansvarsbevisst, effektiv og nøyaktig, og ha en utpreget serviceinnstilling. Det er nødvendig med gode samarbeidsevner samtidig som man kan kommunisere tydelig med ulike målgrupper.
Personlig egnethet vil bli tillagt betydelig vekt ved utvelgelsen.
Les mer om fordelene med å jobbe i staten i Arbeidsgiverportalen.
Inkludering og mangfold er en styrke. UiO har et personalpolitisk mål om å oppnå en balansert kjønnssammensetning og rekruttere personer med innvandrerbakgrunn. Videre ønsker vi medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det.
Dersom det er kvalifiserte søkere med funksjonsnedsettelse, hull i CV-en eller innvandrerbakgrunn, skal vi innkalle minst én søker i hver av disse gruppene til intervju.
Vi håper at du søker på stillingen hos oss.
Søknaden skal inneholde:
Søknad med vedlegg må sendes inn via vårt rekrutteringssystem Jobbnorge, klikk “Søk stillingen”.
Når du søker på stillingen, ber vi deg hente utdanningsresultatene dine fra Vitnemålsportalen.no. Om utdanningsresultatene dine ikke er tilgjengelige via Vitnemålsportalen, ber vi deg laste opp kopier av vitnemålene eller karakterutskriftene dine. All dokumentasjon må være på engelsk eller et skandinavisk språk.
Aktuelle søkerne vil bli invitert til intervju.
Søkerlister kan bli offentliggjort iht. Offentleglova § 25 andre ledd. Når du søker jobb hos oss vil navnet ditt stå på den offentlige søkerlisten. Det er mulig å be om å bli unntatt denne listen. Du må begrunne hvorfor du ønsker unntak fra offentliggjøring og vi tar deretter stilling til om vi kan innvilge ønsket ditt. Kan vi ikke det vil du høre fra oss.
Om bedriften
Universitetet i Oslo er Norges eldste og høyest rangerte forsknings- og utdanningsinstitusjon med 26 500 studenter og 7 200 ansatte. Faglig bredde og internasjonalt anerkjente forskningsmiljøer gjør UiO til en viktig samfunnsaktør.
Eiendomsavdelingen er ansvarlig for forvaltning, drift, vedlikehold og utvikling av universitetets eiendomsmasse som omfatter 475 000 m2 egne og 105 000 m2 leide lokaler i hovedsak på Blindern, i sentrum og på Tøyen. Rundt 70 prosent av UiOs bygningsmasse er underlagt fredning eller vern. Masterplan for UiOs eiendommer, Rom for et fremragende, grønt universitet – og kunnskapsbyen Oslo, og UiOs Miljø- og klimastrategi legger føringer for videre utvikling av eiendomsmassen og setter rammer for forvaltning, drift og vedlikehold.
Eiendomsavdelingen er en av universitetets største resultatenheter med 240 ansatte og fem underavdelinger: Eiendomsforvaltning og virksomhetsstøtte, Campusdrift, Campussservice, Campusutvikling og Livsvitenskapsbygget - mottaksprosjekt. Eiendomsavdelingen er godkjent lærebedrift innen byggdrifterfaget, gartner- og anleggsgartnerfaget samt renholdsfaget.
kr 308 - 341
Per time
kr 53 333 - 59 167
Per måned
kr 640 000 - 710 000
Per år
Oppsummert av KI
Rapporter feilTittel
Rådgiver innen HR og HMS
Oppstart
Type engasjement
Fast
Sektor
Offentlig
Omfang
Heltid
Antall stillinger
1
Kontaktperson
Relaterte stillinger
HR-rådgiver
Universitetet i Oslo
OSLO
Tre uker siden