Økonomimedarbeider
For kunde i Kristiansand søker vi en økonomimedarbeider til et engasjement for snarlig tiltredelse.
Vi ser etter deg som har noen års erfaring fra økonomi og regnskap, som har god faglig innsikt og digital kompetanse.
Dette er en 100% stilling, og arbeidsted er Kristiansand.
Arbeidsoppgaver:
- Bokføring, remittering og avstemming
- Bistå med måneds- og årsavslutninger
- Rapportering og prognose
- Skatter og avgifter
- Andre forefallende administrative oppgaver
Ønskede kvalifikasjoner:
- Relevant utdanning innen regnskap/økonomi (lengre erfaring kan kompensere for utdanningskrav)
- Minimum 4-5 års relevant arbeidserfaring
- Gode norsk- og engelskkunnskaper, muntlig og skriftlig
- God systemforståelse, interesse for digitalisering og gode Excel-kunnskaper
Personlige egenskaper:
- Analytisk og strukturert med høy gjennomføringsevne
- Gode samarbeidsevner og evne til å arbeide tverrfaglig
- Initiativrik og selvgående, med evne til å arbeide godt i team
- Proaktiv og løsningsorientert
Vi tilbyr:
- Et langvarig engasjement
- En inkluderende arbeidskultur hvor alle føler seg verdsatt og respektert
- Muligheter for faglig utvikling
- Fleksibel arbeidstid
- Konkurransedyktig lønn og gode velferdsordninger
Søknadsinformasjon:
Vi ønsker at du søker på stillingen med din egen søknad og CV.
For ytterligere informasjon er du velkommen til å ta kontakt med Personalhuset ved Henriette Iglebæk eller Elisabeth Hammersmark. Alle henvendelser behandles konfidensielt.