Ledig fast stilling som lønnskonsulent
Tinn kommune Lønn og HR
Sam Eydesgt. 57, 3660 TINN
Tre uker siden
Om stillingen
Har du genuin interesse for lønnsfaget, er stødig og strukturert og i tillegg nysgjerrig på videreutvikling av beste praksis innenfor systemløsninger, rapporteringer og rutiner?
Da håper vi du har lyst til å bli vår nye kollega!
Vi søker en trygg og selvstendig lønnskonsulent med sterk gjennomføringsevne, god systemforståelse og med solid lønnsfaglig kompetanse.
Sentrale arbeidsoppgaver
Tinn kommune er en del av 9 kommuner i kongsbergregionsamarbeidet og vi er nå i en felles fase med anskaffelse av felles ERP. Du inngår i vårt lønns og HR-team på fire personer i en nøkkelrolle som yter lønnstjenester til hele Tinn kommune og 3 foretak.
Vår ambisjon er å ha digitale løsninger og effektive prosesser.
Som lønnskonsulent hos oss har du en viktig rolle med varierte oppgaver og typiske arbeidsoppgaver vil bestå av:
Listen er ikke uttømmende
Formell kompetanse:
Bachelor innen økonomi og administrative fag. Særlig relevant erfaring kan kompensere for manglende formell kompetanse. Ved manglende formell utdanning er det en styrke om du er villig til å ta den formelle kompetansen på sikt.
Dine kvalifikasjoner
Egenskaper for å lykkes i rollen
Våre verdier er " Dynamisk, modig og inkluderende ". Kjenner du deg igjen i dette vil vi gjerne høre fra deg.
Om bedriften
Tittel
Lønnskonsulent
Oppstart
Type engasjement
Fast
Sektor
Offentlig
Omfang
Heltid
Antall stillinger
1
Kontaktperson
Om stillingen
Har du genuin interesse for lønnsfaget, er stødig og strukturert og i tillegg nysgjerrig på videreutvikling av beste praksis innenfor systemløsninger, rapporteringer og rutiner?
Da håper vi du har lyst til å bli vår nye kollega!
Vi søker en trygg og selvstendig lønnskonsulent med sterk gjennomføringsevne, god systemforståelse og med solid lønnsfaglig kompetanse.
Sentrale arbeidsoppgaver
Tinn kommune er en del av 9 kommuner i kongsbergregionsamarbeidet og vi er nå i en felles fase med anskaffelse av felles ERP. Du inngår i vårt lønns og HR-team på fire personer i en nøkkelrolle som yter lønnstjenester til hele Tinn kommune og 3 foretak.
Vår ambisjon er å ha digitale løsninger og effektive prosesser.
Som lønnskonsulent hos oss har du en viktig rolle med varierte oppgaver og typiske arbeidsoppgaver vil bestå av:
Listen er ikke uttømmende
Formell kompetanse:
Bachelor innen økonomi og administrative fag. Særlig relevant erfaring kan kompensere for manglende formell kompetanse. Ved manglende formell utdanning er det en styrke om du er villig til å ta den formelle kompetansen på sikt.
Dine kvalifikasjoner
Egenskaper for å lykkes i rollen
Våre verdier er " Dynamisk, modig og inkluderende ". Kjenner du deg igjen i dette vil vi gjerne høre fra deg.
Om bedriften
Relaterte stillinger
TK
Ledig fast stilling som lønnskonsulent
Tinn kommune Lønn og HR
RJUKAN
Tre uker siden