Assisterende virksomhetsleder renhold
Renhold, Horten kommune
Rustadbrygga 1, 3187 HORTEN
To måneder siden
Om stillingen
Er du klar for å ta del i en dynamisk og innovativ arbeidsplass?
Hos Horten kommune tilbyr vi unike muligheter for personlig og profesjonell utvikling. Vi er stolte av vår kultur og vårt arbeidsmiljø, og vi ønsker deg velkommen til å bli en del av vårt engasjerte team!
Hva kan vi tilby deg?
Hos oss får du muligheten til å jobbe med moderne rengjøringsmetoder og utstyr som forbedrer og forenkler renholdet. Vi benytter Clean Pilot som vårt digitale renholdsverktøy, som står sentralt i avdelingens styrings- og kvalitetssystem.
Vårt motto er "jobb smartere", og vi er alltid på jakt etter nye metoder og teknologier for å forbedre våre tjenester.
Som assisterende virksomhetsleder vil du ha en viktig rolle i planlegging, drift og utvikling av vår renholdstjeneste. Du vil jobbe tett med virksomhetsleder for å sikre kvalitet, effektivitet og et godt arbeidsmiljø for våre ansatte.
Dette er en unik mulighet til å være med på en spennende reise der vi utforsker nye metoder med roboter og sensorteknologi.
Vi er stolte av vår inkluderende og støttende kultur. Hos oss vil du oppleve et arbeidsmiljø der samarbeid og innovasjon står i fokus. Vi verdsetter hver enkelt medarbeiders bidrag og jobber kontinuerlig for å skape et positivt og inspirerende arbeidsmiljø.
Vi jobber med flere spennende prosjekter som gir deg muligheten til å bidra og utvikle deg. For eksempel utforsker vi bruk av roboter og sensorteknologi for å forbedre våre renholdstjenester. Dette gir deg muligheten til å være med på å forme fremtidens renholdsløsninger.
Horten kommune har til sammen ca. 50 ulike bygg fordelt på 160 000 kvm, og vi drifter i tillegg ca. 450 boliger.
Virksomhet Renhold har ansvar for renhold i formålsbygg i kommunen og har i dag 53 engasjerte medarbeidere. Vi tilbyr et trygt og stabilt arbeidsmiljø med gode utviklingsmuligheter.
Vi har ledig:
1x 100% fast stilling som assisterende virksomhetsleder for Renhold.
Vil du bli med på en spennende reise der vi utforsker nye metoder og teknologier? Da vil vi gjerne høre fra deg!
Arbeidsoppgaver
- Personalansvar og oppfølging av ansatte i samarbeid med virksomhetsleder.
- Bidra til økonomistyring og budsjettarbeid
- Sørge for at renholdet er i henhold til gjeldende brukeravtale, kvalitetssystem og lovverk
- Sikre at HMS, etiske retningslinjer og kvalitetssystemer i kommunen følges
- Sikre god kommunikasjon og samarbeid internt i renholdsavdelingen og eksternt
- Være pådriver for samspill, godt arbeidsmiljø og lojalitet
Stillingen rapporterer til virksomhetsleder renhold.
Kvalifikasjoner
Krav:
- Førerkort kl. B
- Økonomi og ledererfaring,gjerne fra tilsvarende virksomhet
- Gode muntlige og skriftlige ferdigheter i Norsk
- Gode dataferdigheter og systemforståelse
Ønsker:
- Fagbrev som renholdsoperatør
- Kjennskap til offentlig forvaltning
Personlige egenskaper
- Du er en inkluderende motivator som ser viktigheten av å bygge relasjoner og å skape tillit
- Vise ansvar for å tilrettelegge for kompetanseheving, nytenking og godt arbeids-og fagmiljø.
- Du ser viktigheten av god dialog ved brukerkontakt
- Du er strukturert, selvgående, tydelig og effektiv.
- Du tenker "vi" heller en "jeg" og er opptatt av å yte godt samarbeid på tvers av virksomheter
Personlig egnethet blir vektlagt
Vi tilbyr
- Et godt og innovativt arbeidsmiljø med ulike arbeidsoppgaver
- Mulighet for kursing og videreutdanning
- Bedriftshelsetjeneste
- Rabatt på treningssenter
- Gode forsikrings-og pensjonsordninger
- Lønn etter avtale
Kontaktinformasjon
Klaudia Krawiec, Virksomhetsleder renhold, 94180526, klaudia.krawiec@horten.kommune.noArbeidssted
Rustadbrygga 13187 Horten
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Horten kommuneReferansenr.: 4916612362
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 06.03.2025
Om bedriften
Horten kommune – et godt sted å arbeide, bo og leve.
Horten er en idyllisk kommune med ca 27.500 innbyggere - vakkert beliggende og sentralt plassert på vestsiden av Oslofjorden.
Alle som bor i Horten lever nær naturen enten det er i Horten by, på Borre, Skoppum, Nykirke eller i småbyen Åsgårdstrand. Kommunen har en lang og vakker sjøfront med mange fine strender, parker og turveier. Universitetet i Sørøst-Norge ligger her og vi har mange spennende bedrifter.
Bli bedre kjent med oss her: #Hortenlove presentasjonfilm om Horten kommune
Vi ønsker et mangfold på arbeidsplassene våre, som i størst mulig grad speiler mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer derfor alle - uansett etnisk bakgrunn, alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering eller religion - om å søke utlyste stillinger - dersom de er kvalifiserte.
Horten kommune følger offentlighetsloven. Det innebærer at det utarbeides offentlig søkerliste for alle stillinger. Søkere må begrunne særskilt hvis det bes om unntak fra denne. Begrunnelsen for unntaket vil bli vurdert i forhold til reglene i offentlighetsloven. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger en særskilt grunn for unntak, vil søker bli kontaktet.
Alle våre stillinger er å finne på våre nettsider.
Våre søkere vil alltid bli kontaktet via telefon
eller fra en e-post-adresse som slutter med @horten.kommune.no.
Våre søkere vil aldri bli krevet for noen form for
betaling eller kopi av ID i noe steg av en ansettelsesprosess.
Horten kommune aksepterer kun søknader sendt inn via WebCruiter
Tittel
Assisterende virksomhetsleder renhold
Oppstart
Type engasjement
Fast
Sektor
Offentlig
Omfang
Heltid
Antall stillinger
1
Kontaktperson
Om stillingen
Er du klar for å ta del i en dynamisk og innovativ arbeidsplass?
Hos Horten kommune tilbyr vi unike muligheter for personlig og profesjonell utvikling. Vi er stolte av vår kultur og vårt arbeidsmiljø, og vi ønsker deg velkommen til å bli en del av vårt engasjerte team!
Hva kan vi tilby deg?
Hos oss får du muligheten til å jobbe med moderne rengjøringsmetoder og utstyr som forbedrer og forenkler renholdet. Vi benytter Clean Pilot som vårt digitale renholdsverktøy, som står sentralt i avdelingens styrings- og kvalitetssystem.
Vårt motto er "jobb smartere", og vi er alltid på jakt etter nye metoder og teknologier for å forbedre våre tjenester.
Som assisterende virksomhetsleder vil du ha en viktig rolle i planlegging, drift og utvikling av vår renholdstjeneste. Du vil jobbe tett med virksomhetsleder for å sikre kvalitet, effektivitet og et godt arbeidsmiljø for våre ansatte.
Dette er en unik mulighet til å være med på en spennende reise der vi utforsker nye metoder med roboter og sensorteknologi.
Vi er stolte av vår inkluderende og støttende kultur. Hos oss vil du oppleve et arbeidsmiljø der samarbeid og innovasjon står i fokus. Vi verdsetter hver enkelt medarbeiders bidrag og jobber kontinuerlig for å skape et positivt og inspirerende arbeidsmiljø.
Vi jobber med flere spennende prosjekter som gir deg muligheten til å bidra og utvikle deg. For eksempel utforsker vi bruk av roboter og sensorteknologi for å forbedre våre renholdstjenester. Dette gir deg muligheten til å være med på å forme fremtidens renholdsløsninger.
Horten kommune har til sammen ca. 50 ulike bygg fordelt på 160 000 kvm, og vi drifter i tillegg ca. 450 boliger.
Virksomhet Renhold har ansvar for renhold i formålsbygg i kommunen og har i dag 53 engasjerte medarbeidere. Vi tilbyr et trygt og stabilt arbeidsmiljø med gode utviklingsmuligheter.
Vi har ledig:
1x 100% fast stilling som assisterende virksomhetsleder for Renhold.
Vil du bli med på en spennende reise der vi utforsker nye metoder og teknologier? Da vil vi gjerne høre fra deg!
Arbeidsoppgaver
- Personalansvar og oppfølging av ansatte i samarbeid med virksomhetsleder.
- Bidra til økonomistyring og budsjettarbeid
- Sørge for at renholdet er i henhold til gjeldende brukeravtale, kvalitetssystem og lovverk
- Sikre at HMS, etiske retningslinjer og kvalitetssystemer i kommunen følges
- Sikre god kommunikasjon og samarbeid internt i renholdsavdelingen og eksternt
- Være pådriver for samspill, godt arbeidsmiljø og lojalitet
Stillingen rapporterer til virksomhetsleder renhold.
Kvalifikasjoner
Krav:
- Førerkort kl. B
- Økonomi og ledererfaring,gjerne fra tilsvarende virksomhet
- Gode muntlige og skriftlige ferdigheter i Norsk
- Gode dataferdigheter og systemforståelse
Ønsker:
- Fagbrev som renholdsoperatør
- Kjennskap til offentlig forvaltning
Personlige egenskaper
- Du er en inkluderende motivator som ser viktigheten av å bygge relasjoner og å skape tillit
- Vise ansvar for å tilrettelegge for kompetanseheving, nytenking og godt arbeids-og fagmiljø.
- Du ser viktigheten av god dialog ved brukerkontakt
- Du er strukturert, selvgående, tydelig og effektiv.
- Du tenker "vi" heller en "jeg" og er opptatt av å yte godt samarbeid på tvers av virksomheter
Personlig egnethet blir vektlagt
Vi tilbyr
- Et godt og innovativt arbeidsmiljø med ulike arbeidsoppgaver
- Mulighet for kursing og videreutdanning
- Bedriftshelsetjeneste
- Rabatt på treningssenter
- Gode forsikrings-og pensjonsordninger
- Lønn etter avtale
Kontaktinformasjon
Klaudia Krawiec, Virksomhetsleder renhold, 94180526, klaudia.krawiec@horten.kommune.noArbeidssted
Rustadbrygga 13187 Horten
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Horten kommuneReferansenr.: 4916612362
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 06.03.2025
Om bedriften
Horten kommune – et godt sted å arbeide, bo og leve.
Horten er en idyllisk kommune med ca 27.500 innbyggere - vakkert beliggende og sentralt plassert på vestsiden av Oslofjorden.
Alle som bor i Horten lever nær naturen enten det er i Horten by, på Borre, Skoppum, Nykirke eller i småbyen Åsgårdstrand. Kommunen har en lang og vakker sjøfront med mange fine strender, parker og turveier. Universitetet i Sørøst-Norge ligger her og vi har mange spennende bedrifter.
Bli bedre kjent med oss her: #Hortenlove presentasjonfilm om Horten kommune
Vi ønsker et mangfold på arbeidsplassene våre, som i størst mulig grad speiler mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer derfor alle - uansett etnisk bakgrunn, alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering eller religion - om å søke utlyste stillinger - dersom de er kvalifiserte.
Horten kommune følger offentlighetsloven. Det innebærer at det utarbeides offentlig søkerliste for alle stillinger. Søkere må begrunne særskilt hvis det bes om unntak fra denne. Begrunnelsen for unntaket vil bli vurdert i forhold til reglene i offentlighetsloven. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger en særskilt grunn for unntak, vil søker bli kontaktet.
Alle våre stillinger er å finne på våre nettsider.
Våre søkere vil alltid bli kontaktet via telefon
eller fra en e-post-adresse som slutter med @horten.kommune.no.
Våre søkere vil aldri bli krevet for noen form for
betaling eller kopi av ID i noe steg av en ansettelsesprosess.
Horten kommune aksepterer kun søknader sendt inn via WebCruiter
Relaterte stillinger