Ønsker du å bli vår nye rådgiver i lønnsavdelingen?
Lillestrøm kommune
Jonas Lies gate 18, 2000 LILLESTRØM
To uker siden
Om stillingen
Vi i Lillestrøm kommune søker nå en dyktig og engasjert rådgiver til vår lønnsavdeling. Stillingen er delt i to: 50 % av tiden vil du jobbe med daglig drift og lønnsutbetaling, og de resterende 50 % vil du ha systemansvar for Visma Enterprise Plus HRM Lønn.
Dette er en spennende mulighet for deg som ønsker å kombinere operativt arbeid med system forvaltning i en organisasjon med høy aktivitet og stort ansvar.
Lønnsavdelingen i Lillestrøm kommune består av 12,6 årsverk, og har ansvar for lønnsutbetaling, refusjoner, avstemming og rapportering for ca. 9–12 000 lønninger i måneden – fordelt på tre virksomheter.
Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike livserfaringer og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det.
Offentlig søkerliste utarbeides etter søknadsfristens utløp i samsvar med offentleglova § 25. Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes. Du vil bli varslet om reservasjonen ikke tas til følge.
Vitnemål og attester lastes opp i rekrutteringsportalen. Har du utdanning fra utlandet legger du ved godkjenning fra HK-dir; https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet
Om bedriften
Lillestrøm er Norges niende største kommune. Vi har ca. 95.000 innbyggere, og en beliggenhet midt mellom Oslo og Gardermoen på Nedre Romerike. Vi baserer vår virksomhet på FNs bærekraftsmål, med fokus på klima og miljø. Verdiene våre er Tillit - Inkludering - Nyskaping. Besøk oss på https://www.lillestrom.kommune.no/
Tittel
Rådgiver
Oppstart
Type engasjement
Fast
Sektor
Offentlig
Omfang
Heltid
Antall stillinger
1
Kontaktperson
Om stillingen
Vi i Lillestrøm kommune søker nå en dyktig og engasjert rådgiver til vår lønnsavdeling. Stillingen er delt i to: 50 % av tiden vil du jobbe med daglig drift og lønnsutbetaling, og de resterende 50 % vil du ha systemansvar for Visma Enterprise Plus HRM Lønn.
Dette er en spennende mulighet for deg som ønsker å kombinere operativt arbeid med system forvaltning i en organisasjon med høy aktivitet og stort ansvar.
Lønnsavdelingen i Lillestrøm kommune består av 12,6 årsverk, og har ansvar for lønnsutbetaling, refusjoner, avstemming og rapportering for ca. 9–12 000 lønninger i måneden – fordelt på tre virksomheter.
Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike livserfaringer og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det.
Offentlig søkerliste utarbeides etter søknadsfristens utløp i samsvar med offentleglova § 25. Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes. Du vil bli varslet om reservasjonen ikke tas til følge.
Vitnemål og attester lastes opp i rekrutteringsportalen. Har du utdanning fra utlandet legger du ved godkjenning fra HK-dir; https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet
Om bedriften
Lillestrøm er Norges niende største kommune. Vi har ca. 95.000 innbyggere, og en beliggenhet midt mellom Oslo og Gardermoen på Nedre Romerike. Vi baserer vår virksomhet på FNs bærekraftsmål, med fokus på klima og miljø. Verdiene våre er Tillit - Inkludering - Nyskaping. Besøk oss på https://www.lillestrom.kommune.no/
Relaterte stillinger
Ønsker du å bli vår nye rådgiver i lønnsavdelingen?
Lillestrøm kommune
LILLESTRØM
To uker siden