Fagleiar byggesak
Plan og Forvaltning - Klepp kommune
Bedriftsvegen 4, 4353 KLEPP
Tre uker siden
Om stillingen
Plan og forvaltning har fagområda byggesak, plan, geodata og landbruk, til saman 16 årsverk. Me treng ein fagleiar i vårt team av fire byggesaksbehandlarar.
Me bruker Elements eByggesak, og jobber aktivt for å forenkla og effektivisera byggesaksbehandlinga og kvardagen for byggesaksbehandlarane.
Me søkjer etter deg som i tillegg til faglege kvalifikasjonar, kan ha ambisjonar om å få til ei smidig, effektiv og fagleg god saksbehandling til beste for våre innbyggarar og samfunnet.
Me held til rett ved Øksnevadporten stasjon, 24 minuttars togtur frå Stavanger. Om litt over et år vil me flytta inn i nyrenovert rådhus i Kleppe sentrum.
Arbeidsoppgåver
- Du skal sørga for at byggesaksbehandlinga har ein høg fagleg standard.
- Du vil leia arbeidet med å vidareutvikla ei god og effektiv byggesaksbehandling, der digitale løysinger er er sentralt.
- Du skal bidra til eit godt samarbeid internt i kommunen.
- Du vil fatta vedtak på alle byggesaker i Klepp kommune.
- Du vil vere saksbehandlar for bygge- og delingssaker.
Kvalifikasjonar
- Du har relevant høgare utdanning.
- Du har relevant erfaring frå privat eller offentleg sektor
- Du har god kjennskap og erfaring med byggesaksbehandling
- Du har gode norskkunnskapar skriftleg og munnleg.
- Du har gode datakunnskapar.
Ved tilsetting vil personlege eigenskapar og interesse for fagområdet bli tillagt stor vekt.
Attester og vitnemål
Vi ber om at du laster opp attester og vitnemål i PDF-format samen med søknaden din. Utanlandske vitnemål må være godkjent av Direktoratet for høgare utdanning og kompetanse (HK-dir) hkdir.no/utdanning-fra-utlandet. Utanlandske attester må være oversett til et skandinavisk språk eller engelsk. Vi gjer oppmerksam på at dokumentasjon på blant annet avtent verneplikt og omsorg for barn, eldre eller sjuke også kan gi utteljing på lønnsansiennitet.
Personlege eigenskapar
Me arbeider tett med kvarandre, andre avdelingar i kommunen, myndigheiter, utbyggarar, konsulentar, naboar mm. Det er difor viktig at du har gode samarbeidsevner, er konstruktiv og serviceinnstilt. Du må kunne arbeide sjølvstendig og strukturert.Vi tilbyr
Spennande og varierte oppgåver med rom for fagleg utvikling.
Ein sjølvstendig stilling, der du i stor grad kan påverke eigen arbeidskvardag
Konkurransedyktig lønn. Gode forsikrings- og pensjonsordningar
Eit godt og tverrfagleg arbeidsmiljø
Gratis parkering
Treningstilskot og bedriftsidrettslag
Gratis adgang i bassenget i Klepphallen, ved gitte tidar
Bedriftskunstforening
Ordning med refusjon for behandlingar hos fysioterapeut og kiropraktor
Tilsetting skjer på dei vilkår og med dei plikter som går fram av utlysinga, og dei til ein kvar tid gjeldande lovar, reglar og tariffavtalar.Løn i samsvar med lokal lønspolitikk
Kontaktinformasjon
Trygve Valen, Plan og forvaltningssjef, +47 97978717Arbeidsstad
Bedriftsvegen 44353 Klepp Stasjon
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgivar: Klepp kommuneReferansenr.: 4974811360
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 16.06.2025
Om bedriften
Klepp er den største av kommunane på Jæren, med over 21 000 innbyggarar og om lag 1800 tilsette. Me ligg sentralt til, med korte avstander både til Stavanger, Sandnes og Bryne.
Kommunen vår har dei flottaste strendene i heile regionen, me har ein spennande kulturhistorie, og ei god blanding av landbruk, industri og varehandel.
Visjonen vår er «Med blikk for alle». Me ønskjer tilsette som tek i eit tak, bryr seg og tenkjer fritt, og me oppmodar alle kvalifiserte til å søkja, uansett alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn.
Me gjer merksam på at søkarlister kan verta offentleggjort, sjølv om ein har bede om å bli unntatt offentlegheit. Søkar vil verta varsla før offentleggjering.
Tittel
Fagleiar byggesak
Oppstart
Type engasjement
Fast
Sektor
Offentlig
Omfang
Heltid
Antall stillinger
1
Kontaktperson
Sjekk lønna di!
Om stillingen
Plan og forvaltning har fagområda byggesak, plan, geodata og landbruk, til saman 16 årsverk. Me treng ein fagleiar i vårt team av fire byggesaksbehandlarar.
Me bruker Elements eByggesak, og jobber aktivt for å forenkla og effektivisera byggesaksbehandlinga og kvardagen for byggesaksbehandlarane.
Me søkjer etter deg som i tillegg til faglege kvalifikasjonar, kan ha ambisjonar om å få til ei smidig, effektiv og fagleg god saksbehandling til beste for våre innbyggarar og samfunnet.
Me held til rett ved Øksnevadporten stasjon, 24 minuttars togtur frå Stavanger. Om litt over et år vil me flytta inn i nyrenovert rådhus i Kleppe sentrum.
Arbeidsoppgåver
- Du skal sørga for at byggesaksbehandlinga har ein høg fagleg standard.
- Du vil leia arbeidet med å vidareutvikla ei god og effektiv byggesaksbehandling, der digitale løysinger er er sentralt.
- Du skal bidra til eit godt samarbeid internt i kommunen.
- Du vil fatta vedtak på alle byggesaker i Klepp kommune.
- Du vil vere saksbehandlar for bygge- og delingssaker.
Kvalifikasjonar
- Du har relevant høgare utdanning.
- Du har relevant erfaring frå privat eller offentleg sektor
- Du har god kjennskap og erfaring med byggesaksbehandling
- Du har gode norskkunnskapar skriftleg og munnleg.
- Du har gode datakunnskapar.
Ved tilsetting vil personlege eigenskapar og interesse for fagområdet bli tillagt stor vekt.
Attester og vitnemål
Vi ber om at du laster opp attester og vitnemål i PDF-format samen med søknaden din. Utanlandske vitnemål må være godkjent av Direktoratet for høgare utdanning og kompetanse (HK-dir) hkdir.no/utdanning-fra-utlandet. Utanlandske attester må være oversett til et skandinavisk språk eller engelsk. Vi gjer oppmerksam på at dokumentasjon på blant annet avtent verneplikt og omsorg for barn, eldre eller sjuke også kan gi utteljing på lønnsansiennitet.
Personlege eigenskapar
Me arbeider tett med kvarandre, andre avdelingar i kommunen, myndigheiter, utbyggarar, konsulentar, naboar mm. Det er difor viktig at du har gode samarbeidsevner, er konstruktiv og serviceinnstilt. Du må kunne arbeide sjølvstendig og strukturert.Vi tilbyr
Spennande og varierte oppgåver med rom for fagleg utvikling.
Ein sjølvstendig stilling, der du i stor grad kan påverke eigen arbeidskvardag
Konkurransedyktig lønn. Gode forsikrings- og pensjonsordningar
Eit godt og tverrfagleg arbeidsmiljø
Gratis parkering
Treningstilskot og bedriftsidrettslag
Gratis adgang i bassenget i Klepphallen, ved gitte tidar
Bedriftskunstforening
Ordning med refusjon for behandlingar hos fysioterapeut og kiropraktor
Tilsetting skjer på dei vilkår og med dei plikter som går fram av utlysinga, og dei til ein kvar tid gjeldande lovar, reglar og tariffavtalar.Løn i samsvar med lokal lønspolitikk
Kontaktinformasjon
Trygve Valen, Plan og forvaltningssjef, +47 97978717Arbeidsstad
Bedriftsvegen 44353 Klepp Stasjon
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgivar: Klepp kommuneReferansenr.: 4974811360
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 16.06.2025
Om bedriften
Klepp er den største av kommunane på Jæren, med over 21 000 innbyggarar og om lag 1800 tilsette. Me ligg sentralt til, med korte avstander både til Stavanger, Sandnes og Bryne.
Kommunen vår har dei flottaste strendene i heile regionen, me har ein spennande kulturhistorie, og ei god blanding av landbruk, industri og varehandel.
Visjonen vår er «Med blikk for alle». Me ønskjer tilsette som tek i eit tak, bryr seg og tenkjer fritt, og me oppmodar alle kvalifiserte til å søkja, uansett alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn.
Me gjer merksam på at søkarlister kan verta offentleggjort, sjølv om ein har bede om å bli unntatt offentlegheit. Søkar vil verta varsla før offentleggjering.
Relaterte stillinger