Logistikkmedarbeider
Bedriftskonsulent CH AS
, TØNSBERG
To måneder siden
Om stillingen
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Om Oss:
Tafre As er et helnorsk netthandel og distribusjonsselskap som ble grunnlagt i 2014. Vi har kontor og lager i Tønsberg – bare 500 meter fra E18 – hvor vi utvikler og distribuerer kvalitetsprodukter innen fertilitet, graviditet, intimhelse og barn/baby. Vi har i tillegg flere agenturer på spennende merkevarer fra hele verden, som vi gjør tilgjengelige for våre kunder i Norge og Norden. Eksempler på merkevarer er Make Sure, Flow, YES, Woombie og Nanobébé.
Vi forsyner dagligvare- og apotekkjeder, nettapotek, barneutstyrsbutikker, klinikker og sykehus over hele landet. Eksempler på kunder er NorgesGruppen, Coop, Farmasiet, Kondomeriet, BliVakker, Med24, Apotek1 og BabyCare.
Vår egen nettbutikk, Fertil.no, betjener kvinner som ønsker å bli gravide, er gravide eller nylig har født – samt deres partnere og småbarnsfamilier, og er kjent for personlig kundeservice. Som et lite, målrettet selskap, setter Tafre stadig nye ambisiøse mål. Vi er stolte av hvert eneste produkt vi enten utvikler selv eller distribuerer for samarbeidspartnere; Produkter vi mener skaper trygghet og bedre hverdager for mennesker i alle livsfaser. Hos Tafre er vi opptatt av mer enn bare forretningsmessig vekst. Vi ønsker også å gjøre noe ekstra for samfunnet vårt og miljøet rundt oss. Dette er en viktig del av virksomheten, der vi ser det som vårt ansvar å bidra til en bærekraftig utvikling.
For mer info: tafre.no og fertil.no!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Arbeidsoppgaver:
Hos oss får du ansvar for hele ordreflyten – fra at varen ligger korrekt i systemene, til at bestillingen registreres og sendes ut i tide. Dine oppgaver vil inkludere:
Stillingen gir rom for ansvar og variasjon, og passer deg som liker struktur, har øye for detaljer og møter hverdagen med et smil!
Kvalifikasjoner:
Vi ser for oss at du:
Men viktigst av alt:
Du trenger ikke kunne alt fra før – vi ser først og fremst etter deg som har engasjement, er nøyaktig, liker å lære og trives med å ha orden og ansvar i hverdagen.
Ønskede egenskaper:
Du er strukturert, nøyaktig og tar ansvar
Du trives med orden, systemer og rutiner – og har oversikt selv når det skjer mye. Du liker å ha kontroll på detaljer, følger opp det du har begynt på, og sørger for at ting blir gjort riktig og til rett tid.
Du er engasjert, hjelpsom og løsningsorientert
Du liker å bidra – både til kunder og kollegaer. Du er den som ser hva som trengs, og tar initiativ. Og du vet at et smil og en positiv holdning ofte løser mer enn man tror.
Du trives med variasjon og har et godt øye for kvalitet
Arbeidshverdagen hos oss er allsidig, og det er viktig at du liker å veksle mellom praktisk arbeid, databehandling og kundekontakt. Det er en fordel om du har sans for hvordan ting ser ut – enten det handler om presentasjon av produkter, orden i hyllene eller layout i et kundeskjema.
I tillegg er det fint om du er:
Du tilbys:
En 100% stilling i et lite, men svært spennende selskap i vekst, hvor du kan utvikle deg i en ansvarsfull rolle. Arbeidsstedet vil være på Sem – og vi tror vi jobber best når vi er alle mann på jobb samtidig, med de daglige små «gjennombruddene», som gjerne bare starter med en liten kommentar eller ide. Det vil være hektisk til tider hvor alle må stå på litt ekstra, men i gjengjeld vil du få tillit og fleksibilitet. Vi byr på konkurransedyktige betingelser og god pensjonsordning, fleksibilitet, samt det viktigste av alt: Et rent, ryddig, profesjonelt og humørfylt arbeidsmiljø!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Høres ikke dette spennende ut?
Bruk din iver til å sende en søknad i dag!
Kontakt rekrutterer Carine Helgesen, på tlf. +47 48 15 08 18 eller carine@bedriftskonsulent.no for mer info. CV og søknad sendes direkte via "Søk her". Søknadsfrist: Snarest – men vi benytter den tiden vi trenger til å finne den rette! Alle henvendelser blir behandlet konfidensielt. Vi ser fram til å høre fra deg!
Bedriftskonsulent Carine Helgesen bidrar til vellykkede prosesser med sitt personlige engasjement, med sin solide erfaring fra ledelse og med betydningsfulle nettverk. Produktene er i hovedsak: Rekrutteringstjenester, leder og bedriftsutvikling, samt kurs og foredrag innen nevnte områder.
Om bedriften
REKRUTTERING, LEDERUTVIKLING, STYREARBEID
Etter mange år i
en rolle som daglig leder i rekrutterings- og bemanningsbedrifter, har
gledene, utfordringene og problemstillingene vært mange - spesielt innenfor
personal og HR-spørsmål. Mange administrative oppgaver er ofte knyttet til en
daglig leder i et lite eller mellomstort selskap, så også i mitt tilfelle.
Konsulentbistand innen:
Er det
noe annet du ønsker at jeg skal bidra med?
Ta kontakt i dag!
Oppstart
Type engasjement
Annet
Sektor
Privat
Omfang
Heltid
Antall stillinger
1
Kontaktperson
Om stillingen
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Om Oss:
Tafre As er et helnorsk netthandel og distribusjonsselskap som ble grunnlagt i 2014. Vi har kontor og lager i Tønsberg – bare 500 meter fra E18 – hvor vi utvikler og distribuerer kvalitetsprodukter innen fertilitet, graviditet, intimhelse og barn/baby. Vi har i tillegg flere agenturer på spennende merkevarer fra hele verden, som vi gjør tilgjengelige for våre kunder i Norge og Norden. Eksempler på merkevarer er Make Sure, Flow, YES, Woombie og Nanobébé.
Vi forsyner dagligvare- og apotekkjeder, nettapotek, barneutstyrsbutikker, klinikker og sykehus over hele landet. Eksempler på kunder er NorgesGruppen, Coop, Farmasiet, Kondomeriet, BliVakker, Med24, Apotek1 og BabyCare.
Vår egen nettbutikk, Fertil.no, betjener kvinner som ønsker å bli gravide, er gravide eller nylig har født – samt deres partnere og småbarnsfamilier, og er kjent for personlig kundeservice. Som et lite, målrettet selskap, setter Tafre stadig nye ambisiøse mål. Vi er stolte av hvert eneste produkt vi enten utvikler selv eller distribuerer for samarbeidspartnere; Produkter vi mener skaper trygghet og bedre hverdager for mennesker i alle livsfaser. Hos Tafre er vi opptatt av mer enn bare forretningsmessig vekst. Vi ønsker også å gjøre noe ekstra for samfunnet vårt og miljøet rundt oss. Dette er en viktig del av virksomheten, der vi ser det som vårt ansvar å bidra til en bærekraftig utvikling.
For mer info: tafre.no og fertil.no!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Arbeidsoppgaver:
Hos oss får du ansvar for hele ordreflyten – fra at varen ligger korrekt i systemene, til at bestillingen registreres og sendes ut i tide. Dine oppgaver vil inkludere:
Stillingen gir rom for ansvar og variasjon, og passer deg som liker struktur, har øye for detaljer og møter hverdagen med et smil!
Kvalifikasjoner:
Vi ser for oss at du:
Men viktigst av alt:
Du trenger ikke kunne alt fra før – vi ser først og fremst etter deg som har engasjement, er nøyaktig, liker å lære og trives med å ha orden og ansvar i hverdagen.
Ønskede egenskaper:
Du er strukturert, nøyaktig og tar ansvar
Du trives med orden, systemer og rutiner – og har oversikt selv når det skjer mye. Du liker å ha kontroll på detaljer, følger opp det du har begynt på, og sørger for at ting blir gjort riktig og til rett tid.
Du er engasjert, hjelpsom og løsningsorientert
Du liker å bidra – både til kunder og kollegaer. Du er den som ser hva som trengs, og tar initiativ. Og du vet at et smil og en positiv holdning ofte løser mer enn man tror.
Du trives med variasjon og har et godt øye for kvalitet
Arbeidshverdagen hos oss er allsidig, og det er viktig at du liker å veksle mellom praktisk arbeid, databehandling og kundekontakt. Det er en fordel om du har sans for hvordan ting ser ut – enten det handler om presentasjon av produkter, orden i hyllene eller layout i et kundeskjema.
I tillegg er det fint om du er:
Du tilbys:
En 100% stilling i et lite, men svært spennende selskap i vekst, hvor du kan utvikle deg i en ansvarsfull rolle. Arbeidsstedet vil være på Sem – og vi tror vi jobber best når vi er alle mann på jobb samtidig, med de daglige små «gjennombruddene», som gjerne bare starter med en liten kommentar eller ide. Det vil være hektisk til tider hvor alle må stå på litt ekstra, men i gjengjeld vil du få tillit og fleksibilitet. Vi byr på konkurransedyktige betingelser og god pensjonsordning, fleksibilitet, samt det viktigste av alt: Et rent, ryddig, profesjonelt og humørfylt arbeidsmiljø!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Høres ikke dette spennende ut?
Bruk din iver til å sende en søknad i dag!
Kontakt rekrutterer Carine Helgesen, på tlf. +47 48 15 08 18 eller carine@bedriftskonsulent.no for mer info. CV og søknad sendes direkte via "Søk her". Søknadsfrist: Snarest – men vi benytter den tiden vi trenger til å finne den rette! Alle henvendelser blir behandlet konfidensielt. Vi ser fram til å høre fra deg!
Bedriftskonsulent Carine Helgesen bidrar til vellykkede prosesser med sitt personlige engasjement, med sin solide erfaring fra ledelse og med betydningsfulle nettverk. Produktene er i hovedsak: Rekrutteringstjenester, leder og bedriftsutvikling, samt kurs og foredrag innen nevnte områder.
Om bedriften
REKRUTTERING, LEDERUTVIKLING, STYREARBEID
Etter mange år i
en rolle som daglig leder i rekrutterings- og bemanningsbedrifter, har
gledene, utfordringene og problemstillingene vært mange - spesielt innenfor
personal og HR-spørsmål. Mange administrative oppgaver er ofte knyttet til en
daglig leder i et lite eller mellomstort selskap, så også i mitt tilfelle.
Konsulentbistand innen:
Er det
noe annet du ønsker at jeg skal bidra med?
Ta kontakt i dag!
Relaterte stillinger
Logistikkmedarbeider
Bedriftskonsulent CH AS
To måneder siden