Ledig nå? Bruk IT-kompetansen din i et spennende vikariat!
Adecco Karrieresenter
, LILLESTRØM
Over en måned siden
kr 286 - 286
Per time
kr 49 500 - 49 500
Per måned
kr 594 000 - 594 000
Per år
Oppsummert av KI
Rapporter feilOm stillingen
På vegne av vår samarbeidspartner ser vi etter deg med bakgrunn og interesse for IT-support til en 100% stilling i Lillestrøm. Forventet oppstart er snarest og vikariatet vil vare til 15.september, med mulighet for forlengelse. Vi er på jakt etter deg som brenner for å yte service, veilede, hjelpe og liker å være i kontakt med mennesker.
Det vektlegges erfaring fra 1.linjesupport og språk, samt. at du er god på å bruke pc som arbeidsverktøy. Arbeidstiden vil være mandag-fredag mellom kl 08:00-16:00 eller 09:00-17:00. Som 1.linje support vil du betjente innkommende henvendelser per telefon, og analysere, kategorisere og behandle henvendelser fra brukere. Sammen skal vi bidra til å skape en god brukeropplevelse for alle som henvender seg til oss.
Dine arbeidsoppgaver vil bestå av:
Kvalifikasjoner
Personlige egenskaper:
Søknader vil behandles fortløpende!
Har du spørsmål til stillingen? Da er du velkommen til å kontakte HR-konsulent Emelie Malmgren på emelie.malmgren@adecco.no / 23 29 00 00.
Om bedriften
Adecco er et av Norges ledende rekrutterings- og bemanningsselskap. Hvert år hjelper vi hundrevis av mennesker til å finne en ny jobb. På kundelisten har vi attraktive bedrifter som trenger kompetente kandidater til spennende oppdrag. Siden oppstarten av selskapet 1948 har Adecco ansatt tusenvis av mennesker i en rekke forskjellige bransjer i hele Norge.
Med over 35 kontorer fra Hammerfest i nord til Kristiansand i sør kan du føle deg trygg på at vi har god kunnskap om ditt lokale marked.
Tittel
Brukerstøtte - 1. linje support (onsite + telefon)
Oppstart
Type engasjement
Vikariat
Sektor
Privat
Omfang
Heltid
Antall stillinger
1
Kontaktperson
Om stillingen
På vegne av vår samarbeidspartner ser vi etter deg med bakgrunn og interesse for IT-support til en 100% stilling i Lillestrøm. Forventet oppstart er snarest og vikariatet vil vare til 15.september, med mulighet for forlengelse. Vi er på jakt etter deg som brenner for å yte service, veilede, hjelpe og liker å være i kontakt med mennesker.
Det vektlegges erfaring fra 1.linjesupport og språk, samt. at du er god på å bruke pc som arbeidsverktøy. Arbeidstiden vil være mandag-fredag mellom kl 08:00-16:00 eller 09:00-17:00. Som 1.linje support vil du betjente innkommende henvendelser per telefon, og analysere, kategorisere og behandle henvendelser fra brukere. Sammen skal vi bidra til å skape en god brukeropplevelse for alle som henvender seg til oss.
Dine arbeidsoppgaver vil bestå av:
Kvalifikasjoner
Personlige egenskaper:
Søknader vil behandles fortløpende!
Har du spørsmål til stillingen? Da er du velkommen til å kontakte HR-konsulent Emelie Malmgren på emelie.malmgren@adecco.no / 23 29 00 00.
Om bedriften
Adecco er et av Norges ledende rekrutterings- og bemanningsselskap. Hvert år hjelper vi hundrevis av mennesker til å finne en ny jobb. På kundelisten har vi attraktive bedrifter som trenger kompetente kandidater til spennende oppdrag. Siden oppstarten av selskapet 1948 har Adecco ansatt tusenvis av mennesker i en rekke forskjellige bransjer i hele Norge.
Med over 35 kontorer fra Hammerfest i nord til Kristiansand i sør kan du føle deg trygg på at vi har god kunnskap om ditt lokale marked.
kr 286 - 286
Per time
kr 49 500 - 49 500
Per måned
kr 594 000 - 594 000
Per år
Oppsummert av KI
Rapporter feilTittel
Brukerstøtte - 1. linje support (onsite + telefon)
Oppstart
Type engasjement
Vikariat
Sektor
Privat
Omfang
Heltid
Antall stillinger
1
Kontaktperson
Relaterte stillinger
Ledig nå? Bruk IT-kompetansen din i et spennende vikariat!
Adecco Karrieresenter
Over en måned siden