1. Linje & Support
Job Solution Norway As
, OSLO
3. mars 2025
Om stillingen
Oppdragsgiver søker en ressurs til følgende stillingsbeskrivelse:
Primær oppgaver:
Betjene 1. linje telefonsupport, håndtere web-henvendelser og avtalt personlig fremmøte
Håndtering av supportsaker knyttet til Microsoft365, Windows 10 og klientutstyr • Support på mobile enheter, primært iPhone
Generell sluttbruker veiledning og støtte
Registering og oppfølging av innmeldte saker, feil og endringsønsker i vårt Helpdesk system Point of Business
Support på møterom og AV utstyr
Sekundær oppgaver:
Generelle driftsoppgaver som blant annet SW/HW installasjon av PC'er, drift av videokonferanseutstyr, telefoni m.m.
Koordinering med 3. linje
Dokumentasjon
Dette oppdraget passer for en juniorprofil. Det er ønskelig at kandidaten har relevant arbeidserfaring.
Din søknad
Høres rollen interessant og passende ut? Søknad anbefales å sendes snarest, da vi intervjuer fortløpende og rollen kan bli besatt før søknadsfristen. Vi kan kun motta og behandle din søknad ved at du registrerer CV-en din i vår portal. Av hensyn til GDPR kan vi ikke ta imot søknader via e-post. Hjertelig velkommen med din søknad! Oppdraget er en del av Quest Consultings personalutleie.
Om bedriften
Om oss
A-Staffing er medlem av "Byggföretagen", "Installatörsföretagen" og "Almega Kompetensföretagen", så du kan være trygg på at du alltid har riktige ansettelsesvilkår og tariffavtale. I over 15 år har A-Staffing levert dyktige fagarbeidere til byggebransjen i Sverige.
Som ansatt i A-Staffing kan du forvente engasjement for deg, dine arbeidsoppgaver og ditt arbeidsmiljø. Selskapets prioritet er åpenhet og tilgjengelighet, samt din trivsel, helse og sikkerhet. Selskapet er også kvalitets- og miljøsertifisert i henhold til ISO 9001 og 14001.
Tittel
1-linje support IT
Oppstart
Etter avtale
Type engasjement
Prosjekt
Sektor
Privat
Omfang
Heltid
Antall stillinger
1
Kontaktperson
Om stillingen
Oppdragsgiver søker en ressurs til følgende stillingsbeskrivelse:
Primær oppgaver:
Betjene 1. linje telefonsupport, håndtere web-henvendelser og avtalt personlig fremmøte
Håndtering av supportsaker knyttet til Microsoft365, Windows 10 og klientutstyr • Support på mobile enheter, primært iPhone
Generell sluttbruker veiledning og støtte
Registering og oppfølging av innmeldte saker, feil og endringsønsker i vårt Helpdesk system Point of Business
Support på møterom og AV utstyr
Sekundær oppgaver:
Generelle driftsoppgaver som blant annet SW/HW installasjon av PC'er, drift av videokonferanseutstyr, telefoni m.m.
Koordinering med 3. linje
Dokumentasjon
Dette oppdraget passer for en juniorprofil. Det er ønskelig at kandidaten har relevant arbeidserfaring.
Din søknad
Høres rollen interessant og passende ut? Søknad anbefales å sendes snarest, da vi intervjuer fortløpende og rollen kan bli besatt før søknadsfristen. Vi kan kun motta og behandle din søknad ved at du registrerer CV-en din i vår portal. Av hensyn til GDPR kan vi ikke ta imot søknader via e-post. Hjertelig velkommen med din søknad! Oppdraget er en del av Quest Consultings personalutleie.
Om bedriften
Om oss
A-Staffing er medlem av "Byggföretagen", "Installatörsföretagen" og "Almega Kompetensföretagen", så du kan være trygg på at du alltid har riktige ansettelsesvilkår og tariffavtale. I over 15 år har A-Staffing levert dyktige fagarbeidere til byggebransjen i Sverige.
Som ansatt i A-Staffing kan du forvente engasjement for deg, dine arbeidsoppgaver og ditt arbeidsmiljø. Selskapets prioritet er åpenhet og tilgjengelighet, samt din trivsel, helse og sikkerhet. Selskapet er også kvalitets- og miljøsertifisert i henhold til ISO 9001 og 14001.
Relaterte stillinger
JS
1. Linje & Support
Job Solution Norway As
3. mars 2025