Har du erfaring med kontor og administrasjon og er ledig for nye oppdrag - da ønsker vi en prat med deg!
På vegne av kunde søker vi en kvalitetsbevisst og effektiv ressurs som kan bidra med administrativt arbeid sammen med resten av teamet. I denne rollen ser vi etter en person som trives med repetitivt arbeid, er systemteknisk sterk og har et skarpt øye for kvalitet.
Typiske arbeidsoppgaver:
- Postbehandling, både fysisk og i elektroniske postmottak.
- Dokumentkontroll og brukerstøtte til saksbehandlere
- Scanning av saker fra fysisk arkiv
Ønskede kvalifikasjoner:
- Erfaring med scanning og eller dokumentkontroll
- Detaljorientert, strukturert og hardtarbeidende
- Høy systemteknisk kompetanse og rask på å tilegne nye systemer
- En lagspiller som yter det lille ekstra for å hjelpe teamet
Oppstart og varighet:
Snarest mulig, med utgangspunkt på 4-6 måneder varighet.
Så hvorfor skal du søke jobb via oss i Centric Finance?
Vi i Centric er revidert arbeidsgiver som er et viktig kvalitetsstempel for bemanningsbedrifter.
Det betyr at du som arbeidstaker hos oss kan føle deg trygg på at vi jobber med kvalitet i alle ledd, og sørger for at du blir tatt godt hånd om. Vi sørger for at du får rettferdige og konkurransedyktige betingelser hos din oppdragsgiver på lik linje med de fast ansatte i selskapet dersom du er innleid i et oppdrag. Videre vil du få tildelt en personlig rådgiver som vil gi deg tett oppfølging og sikre at du føler deg svært godt ivaretatt av både oppdragsgiver og Centric som øvrig arbeidsgiver.
Er du den vi leter etter?
Send din CV til oss så snart som mulig da vi behandler søknader fortløpende!
Vi ser frem til å høre fra deg!