Utfordrende og meningsfulle oppgaver i skjæringspunktet IKT og helse
Administrative Applikasjoner, Sykehuspartner HF
Hoffsveien 1D, 0275 OSLO
10. desember 2024
Om stillingen
IKT er en svært viktig innsatsfaktor i Helse Sør-Øst og leverandørene som benyttes spiller en avgjørende rolle. Mer effektiv bruk av leverandører er på den strategiske agendaen til Sykehuspartner HF og avdeling Leverandørhåndtering har en nøkkelrolle i dette arbeidet.
Vi trenger nå ny medarbeider til seksjonen for Leverandøravtaler og Anskaffelser, som er en av to seksjoner under Leverandørhåndtering. Seksjonen har som hovedoppgave å forvalte leverandøravtalene som Sykehuspartner har inngått og som underbygger foretakets tjenesteproduksjon for Helse Sør-Øst. Spend på avtalene er i størrelsesorden 3 milliarder NOK pr år, fordelt på hundrevis av avtaler. Du vil få gode muligheter til å utvikle deg faglig gjennom ulike prosjekter og leveranser.
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Hos oss blir du en del av et stort fagmiljø med dyktige og motiverte kollegaer, der tverrfaglig kunnskapsdeling er sentralt. Vi tilbyr fleksibel arbeidstidsordning, med mulighet for delvis bruk av hjemmekontor. Lønn er etter avtale. Det er gode muligheter for et balansert jobb-fritidsliv med 37,5 timer arbeidsuke og overtidsordning.
Søkerlisten til stillingen kan bli offentliggjort i henhold til offentleglova § 25. Hvis du ønsker å unngå å bli oppført på denne listen, må du krysse av for dette i søknaden din og begrunne hvorfor. Skulle vi ikke kunne imøtekomme ditt ønske, vil vi kontakte deg før søkerlisten blir offentliggjort. Du vil da få muligheten til å trekke din søknad dersom du ønsker det.
Om bedriften
Sykehuspartner - vi skal utgjøre en forskjell for pasient og sykehus ved å levere bærekraftige, sikre og moderne digitale tjenester.
Tittel
Seniorrådgiver IKT - Leverandøravtaler og Anskaffelser
Oppstart
Type engasjement
Fast
Sektor
Offentlig
Omfang
Heltid
Antall stillinger
1
Kontaktperson
Om stillingen
IKT er en svært viktig innsatsfaktor i Helse Sør-Øst og leverandørene som benyttes spiller en avgjørende rolle. Mer effektiv bruk av leverandører er på den strategiske agendaen til Sykehuspartner HF og avdeling Leverandørhåndtering har en nøkkelrolle i dette arbeidet.
Vi trenger nå ny medarbeider til seksjonen for Leverandøravtaler og Anskaffelser, som er en av to seksjoner under Leverandørhåndtering. Seksjonen har som hovedoppgave å forvalte leverandøravtalene som Sykehuspartner har inngått og som underbygger foretakets tjenesteproduksjon for Helse Sør-Øst. Spend på avtalene er i størrelsesorden 3 milliarder NOK pr år, fordelt på hundrevis av avtaler. Du vil få gode muligheter til å utvikle deg faglig gjennom ulike prosjekter og leveranser.
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Hos oss blir du en del av et stort fagmiljø med dyktige og motiverte kollegaer, der tverrfaglig kunnskapsdeling er sentralt. Vi tilbyr fleksibel arbeidstidsordning, med mulighet for delvis bruk av hjemmekontor. Lønn er etter avtale. Det er gode muligheter for et balansert jobb-fritidsliv med 37,5 timer arbeidsuke og overtidsordning.
Søkerlisten til stillingen kan bli offentliggjort i henhold til offentleglova § 25. Hvis du ønsker å unngå å bli oppført på denne listen, må du krysse av for dette i søknaden din og begrunne hvorfor. Skulle vi ikke kunne imøtekomme ditt ønske, vil vi kontakte deg før søkerlisten blir offentliggjort. Du vil da få muligheten til å trekke din søknad dersom du ønsker det.
Om bedriften
Sykehuspartner - vi skal utgjøre en forskjell for pasient og sykehus ved å levere bærekraftige, sikre og moderne digitale tjenester.
Relaterte stillinger
Utfordrende og meningsfulle oppgaver i skjæringspunktet IKT og helse
Administrative Applikasjoner, Sykehuspartner HF
OSLO
10. desember 2024