Digital markedsfører i Tromsø
Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse
Strandgata 8, 9008 TROMSØ
3 dager siden
kr 303 - 361
Per time
kr 52 500 - 62 500
Per måned
kr 630 000 - 750 000
Per år
Oppsummert av KI
Rapporter feilOm stillingen
Om stillingen
Vi har nå en ledig stilling innen digital markedsføring til vårt kontor i Tromsø, med snarlig oppstart.
Karriereveiledning.no er en gratis og offentlig tjeneste for alle som vil snakke om utdanning og jobb. Tjenesten tilbyr veiledning via chat, telefon, e-post og digitale verktøy, og er tilgjengelig for hele Norges befolkning.
Tenk om alle i Norge visste om denne muligheten for gratis karriereveiledning! Det er nettopp det vi ønsker, og nå ser vi etter deg som kan hjelpe oss å spre budskapet.
Du blir en nøkkelperson i vårt arbeid med kommunikasjon og synliggjøring. Sammen med andre vil du jobbe både strategisk og praktisk med formidling og markedsføring. Du vil være med på å utvikle planer og kampanjer, samarbeide med utdanning.no, og bidra til at karriereveilederne og tjenestene våre når ut til flere gjennom ulike kanaler.
Hos oss får du muligheten til å kombinere kommunikasjon, digital markedsføring og samarbeid, i et kreativt og engasjert fagmiljø.
Arbeidsoppgaver
- Igangsette og gjennomføre tiltak for synliggjøring og spredning av Karriereveiledning.no og Utdanning.no.
- Lede formidlingsteam på tvers av de nevnte tjenestene.
- Planlegge, produsere og analysere innhold i digitale kanaler og sosiale medier.
- Utarbeide strategi og handlingsplan for synliggjøring og formidling.
- Inngå i arbeidet med film, presentasjoner og webinar.
- Ivareta dialog og samarbeid med kommunikasjonsavdelingen i HK-dir om ulike formidlingstiltak.
- Bistå i formidlingsarbeid og samarbeid på tvers av andre relevante tjenester og avdelinger i HK-dir.
- Mediehåndtering i samarbeid med nærmeste leder.
Kvalifikasjoner
For å bli vurdert til stillingen, må du gjennom CV og svar på spørsmål vise at du har:
- Relevant høyere utdanning innen arbeid med formidling og markedsføring, minimum bachelor eller tilsvarende yrkesfaglig utdanning. Arbeidserfaring kan kompensere for manglende utdanningskrav.
- Erfaring med digital markedsføring og arbeid med sosiale medier (planlegging, innholdsproduksjon, publisering og analyse)
- Svært gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsferdigheter på norsk
- God digital kompetanse relevant for markedsføring og formidling. Med det mener vi at du bruker og utnytter digitale systemer og løsninger godt, raskt tar i bruk ny funksjonalitet. Du er komfortabel og trygg i relevant bruk av KI, for effektivisering og god effekt av markedsføringen. I tillegg har du god kjennskap til digitale verktøy, relevant for arbeidet med videoredigering, presentasjoner, markedsføringskampanjer og liknende.
Vis oss hvordan utdanningen og arbeidserfaringen din kan være relevant for arbeidsoppgavene i stillingen når du søker.
Det er i også en fordel om du har:
- Gode kommunikasjonsferdigheter på engelsk, både skriftlig og muntlig
- Erfaring med planlegging, forvaltning og oppfølging av budsjett.
- Erfaring med samarbeid og/eller prosjektarbeid og teamarbeid, f.eks. fra egen utdanning eller jobbsammenheng.
Vi ser etter deg som:
- Har gode samarbeidsegenskaper, noe som er avgjørende i en digital veiledningstjeneste og samhandling på tvers av ulike kanaler.
- Er en lagspiller som er god på relasjonsbygging i samarbeidet.
- Er initiativrik og ser etter gode løsninger, i arbeidet med å videreutvikle tjenesten.
- Jobber strukturert og planmessig, og er ellers selvstendig i arbeidet
Hos oss får du
- En grunnleggende introduksjons- og opplæringsplan, med rom for tilpasning til å trives og mestre stillingen. Vi har også mulighet for faglig utvikling og kompetanseheving.
- Kolleger som er interessert, og gleder seg til å samarbeide og dele av kunnskap. I tillegg har vi godt humør, støtter og heier vi på hverandre.
- Mulighet til å påvirke utviklingen av tjenester som flere av Norges befolkning trenger, og som skaper effekter for både enkeltpersoner og samfunnet.
- Fleksibel arbeidstidsordning og mulighet for å arbeide hjemmefra, deler av arbeidstiden.
- Treningstid i arbeidstiden med inntil to timer per uke.
- Trivelige lokaler som er utformet for samarbeid og konsentrasjon, møtevirksomhet, og sosialt samvær. Vi er sentralt plassert i Tromsø sentrum, med nærhet til det meste i byen.
- Mulighet for mobiltelefon ordning.
- Medlemskap i Statens pensjonskasse, med gode pensjons- og låne betingelser.
Lønnsvilkår
- lønnsplassering etter kompetanse som rådgiver/seniorrådgiver, med en årslønn på mellom kr. 630 000 - 750 000
- to prosent trekk til lovfestet innskudd i Statens pensjonskasse
Inkluderende arbeidsliv og mangfold
I HK-dir tror vi at mangfold gir oss bredere perspektiver, og at medarbeidere med ulik livserfaring og fagkombinasjoner vil gjøre oss i stand til å finne enda flere gode løsninger på våre oppdrag. Vi oppfordrer derfor alle til å søke jobb uten hensyn til alder, kjønn, funksjonsevne eller etnisk bakgrunn. Du er også velkommen til å søke selv om du ikke kan vise til en sammenhengende yrkeskarriere. Vi legger forholdene til rette for personer med nedsatt funksjonsevne.
Hvis du har funksjonsnedsettelse, innvandrerbakgrunn eller hull i CV-en kan du bli positivt særbehandlet hvis du krysser av for dette når du søker stillingen. Vi inviterer minst én kvalifisert søker i hver av disse gruppene til intervju. For å bli positivt særbehandlet på denne måten, må du oppfylle visse krav. Les mer om dette på arbeidsgiverportalen. Avkryssing i Jobbnorge danner grunnlag for anonymisert statistikk, som alle statlige virksomheter rapporterer i sine årsrapporter.
Offentlig søkerliste
Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren selv ber om ikke å føres opp på søkerliste, jf. Offentligloven § 25. Søkere vil i så tilfelle bli informert om dette på forhånd.
Søknad og CV
For å ha et godt vurderingsgrunnlag ber vi deg om å svare på søknads spørsmål for stillingen og fremlegge utfyllende CV i vår rekrutteringsportal, samt laste opp relevante attester og vitnemål. Vi oppfordrer deg til å gi tilgang til vitnemålsportalen.
Kontaktperson
Navn: Eirik Øvernes
e-post: eirik.overnes@hkdir.no
telefon: +47 48 13 31 75
eller
Navn: Magdalena Fosshaug
e-post: magdalena.fosshaug@hkdir.no
telefon: +47 91 33 61 51
Om avdelingen
Karriereveiledning.no eies og driftes av Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse (HK-dir), og har en sentral koordinerende og kvalitetssikrende rolle innen karriereveiledning. Et av målene for direktoratet er å sikre at alle har lik mulighet til livslang læring og utvikling.
I Tromsø har vi tre avdelinger. En av disse er Avdeling for karrieretjenester, hvor denne stillingen hører til. Ansatte i avdelingen har ulik utdanning og kompetanse, med arbeidsoppgaver innen:
- Karriereveiledere, som gir veiledning på chat, telefon og e-post.
- Webredaktør og ansatte som jobber med å lage innhold til nettstedet.
- Ansatte som jobber med formidling og markedsføring.
- Administrative oppgaver og analysearbeid.
Om bedriften
Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse (HK-dir) har et samlet, nasjonalt ansvar for forvaltningsoppgaver innen høyere utdanning, høyere yrkesfaglig utdanning og kompetansepolitikk. Vi er faglig rådgiver for Kunnskapsdepartementet, og iverksetter politikken og samordner virkemidlene. Direktoratet skal bidra til å utvikle kvaliteten i utdanning og opplæring, styrke det internasjonale samarbeidet og bidra til digital omstilling av universitet og høyskoler.
Vi jobber for å løfte kompetansen i befolkningen, gjøre utdanning og opplæring av høy kvalitet tilgjengelig for alle hele livet, og sikre arbeidslivet tilgang på kompetent arbeidskraft.
Vi har kontorer i Bergen, Oslo, Tromsø og Trondheim. Les mer om HK-dir her
Tittel
Digital markedsfører i Tromsø
Oppstart
Type engasjement
Fast
Sektor
Offentlig
Omfang
Heltid
Antall stillinger
1
Kontaktperson
Sjekk lønna di!
Om stillingen
Om stillingen
Vi har nå en ledig stilling innen digital markedsføring til vårt kontor i Tromsø, med snarlig oppstart.
Karriereveiledning.no er en gratis og offentlig tjeneste for alle som vil snakke om utdanning og jobb. Tjenesten tilbyr veiledning via chat, telefon, e-post og digitale verktøy, og er tilgjengelig for hele Norges befolkning.
Tenk om alle i Norge visste om denne muligheten for gratis karriereveiledning! Det er nettopp det vi ønsker, og nå ser vi etter deg som kan hjelpe oss å spre budskapet.
Du blir en nøkkelperson i vårt arbeid med kommunikasjon og synliggjøring. Sammen med andre vil du jobbe både strategisk og praktisk med formidling og markedsføring. Du vil være med på å utvikle planer og kampanjer, samarbeide med utdanning.no, og bidra til at karriereveilederne og tjenestene våre når ut til flere gjennom ulike kanaler.
Hos oss får du muligheten til å kombinere kommunikasjon, digital markedsføring og samarbeid, i et kreativt og engasjert fagmiljø.
Arbeidsoppgaver
- Igangsette og gjennomføre tiltak for synliggjøring og spredning av Karriereveiledning.no og Utdanning.no.
- Lede formidlingsteam på tvers av de nevnte tjenestene.
- Planlegge, produsere og analysere innhold i digitale kanaler og sosiale medier.
- Utarbeide strategi og handlingsplan for synliggjøring og formidling.
- Inngå i arbeidet med film, presentasjoner og webinar.
- Ivareta dialog og samarbeid med kommunikasjonsavdelingen i HK-dir om ulike formidlingstiltak.
- Bistå i formidlingsarbeid og samarbeid på tvers av andre relevante tjenester og avdelinger i HK-dir.
- Mediehåndtering i samarbeid med nærmeste leder.
Kvalifikasjoner
For å bli vurdert til stillingen, må du gjennom CV og svar på spørsmål vise at du har:
- Relevant høyere utdanning innen arbeid med formidling og markedsføring, minimum bachelor eller tilsvarende yrkesfaglig utdanning. Arbeidserfaring kan kompensere for manglende utdanningskrav.
- Erfaring med digital markedsføring og arbeid med sosiale medier (planlegging, innholdsproduksjon, publisering og analyse)
- Svært gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsferdigheter på norsk
- God digital kompetanse relevant for markedsføring og formidling. Med det mener vi at du bruker og utnytter digitale systemer og løsninger godt, raskt tar i bruk ny funksjonalitet. Du er komfortabel og trygg i relevant bruk av KI, for effektivisering og god effekt av markedsføringen. I tillegg har du god kjennskap til digitale verktøy, relevant for arbeidet med videoredigering, presentasjoner, markedsføringskampanjer og liknende.
Vis oss hvordan utdanningen og arbeidserfaringen din kan være relevant for arbeidsoppgavene i stillingen når du søker.
Det er i også en fordel om du har:
- Gode kommunikasjonsferdigheter på engelsk, både skriftlig og muntlig
- Erfaring med planlegging, forvaltning og oppfølging av budsjett.
- Erfaring med samarbeid og/eller prosjektarbeid og teamarbeid, f.eks. fra egen utdanning eller jobbsammenheng.
Vi ser etter deg som:
- Har gode samarbeidsegenskaper, noe som er avgjørende i en digital veiledningstjeneste og samhandling på tvers av ulike kanaler.
- Er en lagspiller som er god på relasjonsbygging i samarbeidet.
- Er initiativrik og ser etter gode løsninger, i arbeidet med å videreutvikle tjenesten.
- Jobber strukturert og planmessig, og er ellers selvstendig i arbeidet
Hos oss får du
- En grunnleggende introduksjons- og opplæringsplan, med rom for tilpasning til å trives og mestre stillingen. Vi har også mulighet for faglig utvikling og kompetanseheving.
- Kolleger som er interessert, og gleder seg til å samarbeide og dele av kunnskap. I tillegg har vi godt humør, støtter og heier vi på hverandre.
- Mulighet til å påvirke utviklingen av tjenester som flere av Norges befolkning trenger, og som skaper effekter for både enkeltpersoner og samfunnet.
- Fleksibel arbeidstidsordning og mulighet for å arbeide hjemmefra, deler av arbeidstiden.
- Treningstid i arbeidstiden med inntil to timer per uke.
- Trivelige lokaler som er utformet for samarbeid og konsentrasjon, møtevirksomhet, og sosialt samvær. Vi er sentralt plassert i Tromsø sentrum, med nærhet til det meste i byen.
- Mulighet for mobiltelefon ordning.
- Medlemskap i Statens pensjonskasse, med gode pensjons- og låne betingelser.
Lønnsvilkår
- lønnsplassering etter kompetanse som rådgiver/seniorrådgiver, med en årslønn på mellom kr. 630 000 - 750 000
- to prosent trekk til lovfestet innskudd i Statens pensjonskasse
Inkluderende arbeidsliv og mangfold
I HK-dir tror vi at mangfold gir oss bredere perspektiver, og at medarbeidere med ulik livserfaring og fagkombinasjoner vil gjøre oss i stand til å finne enda flere gode løsninger på våre oppdrag. Vi oppfordrer derfor alle til å søke jobb uten hensyn til alder, kjønn, funksjonsevne eller etnisk bakgrunn. Du er også velkommen til å søke selv om du ikke kan vise til en sammenhengende yrkeskarriere. Vi legger forholdene til rette for personer med nedsatt funksjonsevne.
Hvis du har funksjonsnedsettelse, innvandrerbakgrunn eller hull i CV-en kan du bli positivt særbehandlet hvis du krysser av for dette når du søker stillingen. Vi inviterer minst én kvalifisert søker i hver av disse gruppene til intervju. For å bli positivt særbehandlet på denne måten, må du oppfylle visse krav. Les mer om dette på arbeidsgiverportalen. Avkryssing i Jobbnorge danner grunnlag for anonymisert statistikk, som alle statlige virksomheter rapporterer i sine årsrapporter.
Offentlig søkerliste
Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren selv ber om ikke å føres opp på søkerliste, jf. Offentligloven § 25. Søkere vil i så tilfelle bli informert om dette på forhånd.
Søknad og CV
For å ha et godt vurderingsgrunnlag ber vi deg om å svare på søknads spørsmål for stillingen og fremlegge utfyllende CV i vår rekrutteringsportal, samt laste opp relevante attester og vitnemål. Vi oppfordrer deg til å gi tilgang til vitnemålsportalen.
Kontaktperson
Navn: Eirik Øvernes
e-post: eirik.overnes@hkdir.no
telefon: +47 48 13 31 75
eller
Navn: Magdalena Fosshaug
e-post: magdalena.fosshaug@hkdir.no
telefon: +47 91 33 61 51
Om avdelingen
Karriereveiledning.no eies og driftes av Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse (HK-dir), og har en sentral koordinerende og kvalitetssikrende rolle innen karriereveiledning. Et av målene for direktoratet er å sikre at alle har lik mulighet til livslang læring og utvikling.
I Tromsø har vi tre avdelinger. En av disse er Avdeling for karrieretjenester, hvor denne stillingen hører til. Ansatte i avdelingen har ulik utdanning og kompetanse, med arbeidsoppgaver innen:
- Karriereveiledere, som gir veiledning på chat, telefon og e-post.
- Webredaktør og ansatte som jobber med å lage innhold til nettstedet.
- Ansatte som jobber med formidling og markedsføring.
- Administrative oppgaver og analysearbeid.
Om bedriften
Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse (HK-dir) har et samlet, nasjonalt ansvar for forvaltningsoppgaver innen høyere utdanning, høyere yrkesfaglig utdanning og kompetansepolitikk. Vi er faglig rådgiver for Kunnskapsdepartementet, og iverksetter politikken og samordner virkemidlene. Direktoratet skal bidra til å utvikle kvaliteten i utdanning og opplæring, styrke det internasjonale samarbeidet og bidra til digital omstilling av universitet og høyskoler.
Vi jobber for å løfte kompetansen i befolkningen, gjøre utdanning og opplæring av høy kvalitet tilgjengelig for alle hele livet, og sikre arbeidslivet tilgang på kompetent arbeidskraft.
Vi har kontorer i Bergen, Oslo, Tromsø og Trondheim. Les mer om HK-dir her
kr 303 - 361
Per time
kr 52 500 - 62 500
Per måned
kr 630 000 - 750 000
Per år
Oppsummert av KI
Rapporter feilTittel
Digital markedsfører i Tromsø
Oppstart
Type engasjement
Fast
Sektor
Offentlig
Omfang
Heltid
Antall stillinger
1
Kontaktperson
Sjekk lønna di!
Relaterte stillinger