Bli en del av vårt kundeserviceteam!
Entur
Jernbanetorget 1, 0154 OSLO
20. mars 2025
Om stillingen
Entur er i stor grad vertskap på togstasjonene, og hvert år håndterer vi i underkant av en million kundehenvendelser fra kollektivreisende. Vårt mål er å yte personlig service i verdensklasse!
Både kollektivbransjen og måten vi håndterer kundehenvendelsene på er i startfasen på en omfattende endringsprosess. Digitalisering, automatisering, smartmobilitet, kunstig intelligens, og kundeservice i flere kanaler er noe av det spennende vi skal jobbe med i tiden som kommer. For å lykkes med dette arbeidet trenger vi dyktige ansatte.
Har du lyst til å jobbe sammen med oss i sommer og gi kundene den gode opplevelsen allerede før de reiser? Vi trenger hjelp både stasjonene på Oslo S og på Gardermoen.
Våre ansatte avvikler primært sommerferie i ukene 26-31, og du må være tilgjengelig for jobb i denne perioden. Opplæring gjennomføres i april/mai. Det er mulighet for å fortsette som tilkallingsvikar etter sommeren.
I Entur har vi tre verdier, #FramiSkoa, #Pålag og #Lettåforstå. Verdiene våre representerer det vi vil være som selskap, det vi tror på og det vi forventer av hverandre. Verdiene danner grunnmuren i vår bedriftskultur og fungerer som et kompass i hverdagen. Kjenner du deg igjen i disse verdiene? Da ser vi frem til din søknad!
Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. #mangfold
Vi gjør oppmerksom på at Intervjuer og opplæring gjennomføres ved fysisk oppmøte i Oslo. Obligatorisk opplæring i Oslo kan forekomme på kveldstid, samt på formiddag lørdag og søndag. Praktisk trening på Oslo S i 7-10 arbeidsdager ved våre to billettutsalg ved Oslo S og Oslo Lufthavn Gardermoen.
Om bedriften
Entur er et statlig eid teknologiselskap som jobber med å gjøre det enklere å velge kollektivt i hele Norge. Vi er konkurransenøytrale, og bidrar til mer for pengene gjennom fellesløsninger og samarbeid i sektoren. Entur har ca. 500 ansatte med faste og innleide og for tiden 240 innen utvikling av digitale løsninger.
Entur utvikler og drifter felles salgs- og billetteringsløsninger for togselskapene og de fylkeskommunale kollektivselskapene som ønsker det. Entur drifter kundeservice for togselskapene og samler inn, bruker og deler kollektivdata gratis. Vi tilbyr også Entur-appen, der man kan finne og betale for de fleste kollektivreiser i Norge.Entur bidrar aktivt i flere samarbeid i samferdsels-sektoren for å forenkle folks reisehverdag, jobbe sammen om digital tjenesteutvikling og skape reell verdi gjennom data.
Vår visjon er Samarbeid om enkle, bærekraftige reiser.
Flere opplysninger om Entur finner du på www.entur.no.
Tittel
Vikar
Oppstart
Type engasjement
Sesong
Sektor
Offentlig
Omfang
Heltid
Antall stillinger
4
Kontaktperson
Om stillingen
Entur er i stor grad vertskap på togstasjonene, og hvert år håndterer vi i underkant av en million kundehenvendelser fra kollektivreisende. Vårt mål er å yte personlig service i verdensklasse!
Både kollektivbransjen og måten vi håndterer kundehenvendelsene på er i startfasen på en omfattende endringsprosess. Digitalisering, automatisering, smartmobilitet, kunstig intelligens, og kundeservice i flere kanaler er noe av det spennende vi skal jobbe med i tiden som kommer. For å lykkes med dette arbeidet trenger vi dyktige ansatte.
Har du lyst til å jobbe sammen med oss i sommer og gi kundene den gode opplevelsen allerede før de reiser? Vi trenger hjelp både stasjonene på Oslo S og på Gardermoen.
Våre ansatte avvikler primært sommerferie i ukene 26-31, og du må være tilgjengelig for jobb i denne perioden. Opplæring gjennomføres i april/mai. Det er mulighet for å fortsette som tilkallingsvikar etter sommeren.
I Entur har vi tre verdier, #FramiSkoa, #Pålag og #Lettåforstå. Verdiene våre representerer det vi vil være som selskap, det vi tror på og det vi forventer av hverandre. Verdiene danner grunnmuren i vår bedriftskultur og fungerer som et kompass i hverdagen. Kjenner du deg igjen i disse verdiene? Da ser vi frem til din søknad!
Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. #mangfold
Vi gjør oppmerksom på at Intervjuer og opplæring gjennomføres ved fysisk oppmøte i Oslo. Obligatorisk opplæring i Oslo kan forekomme på kveldstid, samt på formiddag lørdag og søndag. Praktisk trening på Oslo S i 7-10 arbeidsdager ved våre to billettutsalg ved Oslo S og Oslo Lufthavn Gardermoen.
Om bedriften
Entur er et statlig eid teknologiselskap som jobber med å gjøre det enklere å velge kollektivt i hele Norge. Vi er konkurransenøytrale, og bidrar til mer for pengene gjennom fellesløsninger og samarbeid i sektoren. Entur har ca. 500 ansatte med faste og innleide og for tiden 240 innen utvikling av digitale løsninger.
Entur utvikler og drifter felles salgs- og billetteringsløsninger for togselskapene og de fylkeskommunale kollektivselskapene som ønsker det. Entur drifter kundeservice for togselskapene og samler inn, bruker og deler kollektivdata gratis. Vi tilbyr også Entur-appen, der man kan finne og betale for de fleste kollektivreiser i Norge.Entur bidrar aktivt i flere samarbeid i samferdsels-sektoren for å forenkle folks reisehverdag, jobbe sammen om digital tjenesteutvikling og skape reell verdi gjennom data.
Vår visjon er Samarbeid om enkle, bærekraftige reiser.
Flere opplysninger om Entur finner du på www.entur.no.
Relaterte stillinger
Bli en del av vårt kundeserviceteam!
Entur
OSLO
20. mars 2025