Lønnsmedarbeider
Personalhuset Solutions
Lille Grensen 7, 0164, 0159 Oslo, Norge, 0159 OSLO
15. januar 2025
Om stillingen
På vegne av vår samarbeidspartner søker vi lønnsmedarbeider med erfaring innen lønn.
Arbeidsoppgaver:
Lønn fra A – Å
Kontroll og oppfølgning av timer
Kontroll av reiseregninger
Diverse annet lønnsarbeid
Saksbehandle dokumentasjon ved ansettelser og oppdragsavtaler
Gjennomføre ansiennitetsberegninger
Utstede attester /arbeidsbekreftelser
Bidra i formalisering og effektuering av personalarbeid, herunder permisjoner, sykemeldinger og pensjon
Kvalifikasjoner
Bachelorgrad i økonomi og administrasjon eller andre relevante fagkombinasjoner. Søkere med fagbrev innen kontor- og administrasjon, eller lang relevant erfaring fra tilsvarende arbeid kan vurderes.
God norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne
Ønskelig med erfaring fra lignende stilling
Personlige egenskaper
Serviceinnstilt og fleksibel
Nøyaktig og strukturert og trives med å jobbe innen satte tidsfrister
Du er ansvarsbevisst og har evne til å arbeide selvstendig
Gjennomføringsevne, selvgående og god arbeidskapasitet
Du er selvstendig og initiativrik
Vi tilbyr
Et godt arbeidsmiljø der vi stadig utvikler oss, og gjerne vil ha nye tanker og ideer
Dynamisk og positivt arbeidsmiljø i ordnede forhold med gode betingelser.
God oppfølgning av dedikert personalkonsulent
Et spennende fagmiljø i en bedrift med utvikling.
Oppstart: Etter avtale
Kjenner du deg igjen i denne stillingsannonsen ønsker vi å høre fra deg!
For mer informasjon eller spørsmål, ta gjerne kontakt med Rene Hedera- Seniorrådgiver i Personalhuset.
Om bedriften
Tittel
Lønnsmedarbeider
Oppstart
Type engasjement
Fast
Sektor
Privat
Omfang
Heltid
Antall stillinger
1
Kontaktperson
Om stillingen
På vegne av vår samarbeidspartner søker vi lønnsmedarbeider med erfaring innen lønn.
Arbeidsoppgaver:
Lønn fra A – Å
Kontroll og oppfølgning av timer
Kontroll av reiseregninger
Diverse annet lønnsarbeid
Saksbehandle dokumentasjon ved ansettelser og oppdragsavtaler
Gjennomføre ansiennitetsberegninger
Utstede attester /arbeidsbekreftelser
Bidra i formalisering og effektuering av personalarbeid, herunder permisjoner, sykemeldinger og pensjon
Kvalifikasjoner
Bachelorgrad i økonomi og administrasjon eller andre relevante fagkombinasjoner. Søkere med fagbrev innen kontor- og administrasjon, eller lang relevant erfaring fra tilsvarende arbeid kan vurderes.
God norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne
Ønskelig med erfaring fra lignende stilling
Personlige egenskaper
Serviceinnstilt og fleksibel
Nøyaktig og strukturert og trives med å jobbe innen satte tidsfrister
Du er ansvarsbevisst og har evne til å arbeide selvstendig
Gjennomføringsevne, selvgående og god arbeidskapasitet
Du er selvstendig og initiativrik
Vi tilbyr
Et godt arbeidsmiljø der vi stadig utvikler oss, og gjerne vil ha nye tanker og ideer
Dynamisk og positivt arbeidsmiljø i ordnede forhold med gode betingelser.
God oppfølgning av dedikert personalkonsulent
Et spennende fagmiljø i en bedrift med utvikling.
Oppstart: Etter avtale
Kjenner du deg igjen i denne stillingsannonsen ønsker vi å høre fra deg!
For mer informasjon eller spørsmål, ta gjerne kontakt med Rene Hedera- Seniorrådgiver i Personalhuset.
Om bedriften
Relaterte stillinger
PS
Lønnsmedarbeider
Personalhuset Solutions
OSLO
15. januar 2025