Spennande stilling som produkteigar for kundeportalar
Digitaliseringsdirektoratet
Skrivarvegen 2, 6863 SOGNDAL
16. februar 2025
kr 313 - 409
Per time
kr 54 167 - 70 833
Per måned
kr 650 000 - 850 000
Per år
Oppsummert av KI
Rapporter feilOm stillingen
Digdir er regjeringas fremste verktøy for raskare og samordna digitalisering av offentleg sektor. I vår avdeling har vi eit spesielt ansvar for utvikling, drift og oppfølging av nasjonale fellesløysingar som mellom anna ID-porten og MinID. Framover skal vi gjera våre løysingar endå betre, samtidig som vi skal utforske alt det nye som kjem med EU sin eIDAS-lovgivning og EU-lommebok.
No ser me etter ein produkteigar som vil ta ansvar for å styrke og vidareutvikle kundedialogen vår med offentleg verksemder og deira leverandørar. Stillinga er fast og arbeidsstaden er ved vårt kontor på Leikanger.
Me er heilt sikre på at det blir spennande, krevjande, hektisk, lærerikt og utfordrande – akkurat slik vi likar det!
Det er viktig at du
Om deg
Me ser etter deg som er omgjengeleg, engasjert og strukturert, og som ynskjer å bidra til ei raskare og meir samordna digitalisering av offentleg sektor. Me jobbar behovsretta, er framoverlente og nysgjerrige på ny teknologi. Det ynskjer me også at du er.
Me søker spesielt deg som har erfaring innanfor fleire av desse områda:
Me tilbyr spennande faglege utfordringar kombinert med fleksibel arbeidstid og fantastiske mogelegheiter for friluftseventyr i kvardagen. Sogn er kjent for sin gode laussnø og fantastiske sykkelstiar, og tilbyr eit inkluderande og kompetent friluftsmiljø.
Me tilbyr
Les meir om å jobbe i staten på Arbeidsgiverportalen.
Vi har tru på at mangfald er ein viktig byggestein i eit godt, spennande og utviklande arbeidsmiljø, og vi oppfordrar alle kvalifiserte kandidatar til å søke. Rett kompetanse på rett stad er vår viktigaste prioritering når vi rekrutterer, og vi vil legge til rette for at personar med nedsett funksjonsevne også kan jobbe hos oss.
Synes du dette høyrest interessant ut og ønskjer nærare informasjon, kontakt gjerne
Seksjonssjef Marianne Strypet
E-post: marianne.strypet@digdir.no
Telefon: 975 22 720
Vitnemål og attestar må følge søknaden. Vi ber om at du hentar vitnemål frå Vitnemålsportalen direkte i Jobbnorge når du søker stillinga. Har du teke heile eller delar av utdanninga di i utlandet, ber vi om ei autorisert oversetting av papir og vitnemål, og godkjenning frå NOKUT.
Søkarlister kan bli offentleggjort iht. offentleglova § 25. Dersom du ønsker å reservere deg frå oppføring på offentleg søkarliste, må dette begrunnast. Opplysningar kan bli offentleggjort sjølv om du har bedt om ikkje å bli oppført på søkerlista. Du vil i så fall bli varsla.
Om bedriften
Digdir er underlagt Digitaliserings- og forvaltningsdepartementet. Direktoratet har om lag 400 ansatte fordelt på våre kontor i Brønnøysund, Leikanger og Oslo. Vi har fire fagavdelinger, to stabs- og støtteavdelinger og et tilsyn for universell utforming av ikt, som har en særskilt uavhengig rolle. Våre verdier er pålitelig, inkluderende og uredd. Direktoratet er regjeringens fremste verktøy for en raskere og mer samordnet digitalisering av offentlig sektor.Vi skal bidra til enklere og mer tilgjengelige offentlige tjenester for innbyggerne, og økt verdiskaping for næringslivet. Vår visjon er sammen for en enklere digital hverdag.
Les mer om Digdir på våre nettsider Digdir.no.
Tittel
Produkteier
Oppstart
Type engasjement
Fast
Sektor
Offentlig
Omfang
Heltid
Antall stillinger
1
Kontaktperson
Om stillingen
Digdir er regjeringas fremste verktøy for raskare og samordna digitalisering av offentleg sektor. I vår avdeling har vi eit spesielt ansvar for utvikling, drift og oppfølging av nasjonale fellesløysingar som mellom anna ID-porten og MinID. Framover skal vi gjera våre løysingar endå betre, samtidig som vi skal utforske alt det nye som kjem med EU sin eIDAS-lovgivning og EU-lommebok.
No ser me etter ein produkteigar som vil ta ansvar for å styrke og vidareutvikle kundedialogen vår med offentleg verksemder og deira leverandørar. Stillinga er fast og arbeidsstaden er ved vårt kontor på Leikanger.
Me er heilt sikre på at det blir spennande, krevjande, hektisk, lærerikt og utfordrande – akkurat slik vi likar det!
Det er viktig at du
Om deg
Me ser etter deg som er omgjengeleg, engasjert og strukturert, og som ynskjer å bidra til ei raskare og meir samordna digitalisering av offentleg sektor. Me jobbar behovsretta, er framoverlente og nysgjerrige på ny teknologi. Det ynskjer me også at du er.
Me søker spesielt deg som har erfaring innanfor fleire av desse områda:
Me tilbyr spennande faglege utfordringar kombinert med fleksibel arbeidstid og fantastiske mogelegheiter for friluftseventyr i kvardagen. Sogn er kjent for sin gode laussnø og fantastiske sykkelstiar, og tilbyr eit inkluderande og kompetent friluftsmiljø.
Me tilbyr
Les meir om å jobbe i staten på Arbeidsgiverportalen.
Vi har tru på at mangfald er ein viktig byggestein i eit godt, spennande og utviklande arbeidsmiljø, og vi oppfordrar alle kvalifiserte kandidatar til å søke. Rett kompetanse på rett stad er vår viktigaste prioritering når vi rekrutterer, og vi vil legge til rette for at personar med nedsett funksjonsevne også kan jobbe hos oss.
Synes du dette høyrest interessant ut og ønskjer nærare informasjon, kontakt gjerne
Seksjonssjef Marianne Strypet
E-post: marianne.strypet@digdir.no
Telefon: 975 22 720
Vitnemål og attestar må følge søknaden. Vi ber om at du hentar vitnemål frå Vitnemålsportalen direkte i Jobbnorge når du søker stillinga. Har du teke heile eller delar av utdanninga di i utlandet, ber vi om ei autorisert oversetting av papir og vitnemål, og godkjenning frå NOKUT.
Søkarlister kan bli offentleggjort iht. offentleglova § 25. Dersom du ønsker å reservere deg frå oppføring på offentleg søkarliste, må dette begrunnast. Opplysningar kan bli offentleggjort sjølv om du har bedt om ikkje å bli oppført på søkerlista. Du vil i så fall bli varsla.
Om bedriften
Digdir er underlagt Digitaliserings- og forvaltningsdepartementet. Direktoratet har om lag 400 ansatte fordelt på våre kontor i Brønnøysund, Leikanger og Oslo. Vi har fire fagavdelinger, to stabs- og støtteavdelinger og et tilsyn for universell utforming av ikt, som har en særskilt uavhengig rolle. Våre verdier er pålitelig, inkluderende og uredd. Direktoratet er regjeringens fremste verktøy for en raskere og mer samordnet digitalisering av offentlig sektor.Vi skal bidra til enklere og mer tilgjengelige offentlige tjenester for innbyggerne, og økt verdiskaping for næringslivet. Vår visjon er sammen for en enklere digital hverdag.
Les mer om Digdir på våre nettsider Digdir.no.
kr 313 - 409
Per time
kr 54 167 - 70 833
Per måned
kr 650 000 - 850 000
Per år
Oppsummert av KI
Rapporter feilTittel
Produkteier
Oppstart
Type engasjement
Fast
Sektor
Offentlig
Omfang
Heltid
Antall stillinger
1
Kontaktperson
Relaterte stillinger
Spennande stilling som produkteigar for kundeportalar
Digitaliseringsdirektoratet
LEIKANGER
16. februar 2025