Front Desk Manager
Hamn i Senja / Senja Reiseliv As
Hamnaveien 1145, 9385 SENJA
To måneder siden
Om stillingen
Vi søker en leder for Front Desk, noe som innebærer ledelse av resepsjon og renhold ved vårt komplette reiselivsanlegg Hamn i Senja (Senja Reiseliv AS). Vi er et eksklusivt reisemål med et komplett tilbud med hotell, kjøkken, restaurant og egen aktivitetsavdeling. Vi har mer enn 30 ansatte totalt.
Ønskede kvalifikasjoner:
· Relevant utdanning innen hotell- eller reiselivsledelse er ønskelig.
· Minimum 3 års erfaring fra tilsvarende stilling i hotell- eller resortdrift.
· Gode lederegenskaper og erfaring med personalansvar.
· Dokumentert erfaring med kvalitetssikring og oppfølging av driftsrutiner.
· Gode kommunikasjonsevner.
· God erfaring med hotelladministrative systemer.
Personlige egenskaper:
· Gode mellommenneskelige ferdigheter og evne til å skape positiv energi og entusiasme
· Uttalt evne til å lede og motivere ansatte, og delta aktivt i teamarbeid
· Må takle en hektisk hverdag med store krav for å kunne jobbe selvstendig og i team
· Strukturert og løsnings orientert med sterk gjennomføringsevne.
· Utpreget god på service og kundeorientering
· Evne til å sette organisasjonens mål foran egne
· Genuin interesse for nærhet til fantastisk natur, og å finne livskvalitet i dette
Språk:
Hamn i Senja betjener internasjonale markeder, og gode språkkunnskaper er en forutsetning. Arbeidsstokken i Havn i Senja er også internasjonal, og arbeidsspråket er i stor grad engelsk. Ansatte må derfor som et minimum beherske engelsk skriftlig og muntlig
Oppgaver
Sikre en profesjonell, effektiv og gjestefokusert drift av resepsjons- og renholdsavdelingen.
Koordinere og jobbe tett med husøkonomen for å sikre en høy standard på rengjøring og vedlikehold av hotellrom og fellesarealer.
Overvåk og optimaliser rutiner og prosesser i hotellavdelingen for å sikre effektivitet og kvalitet.
Sikre klargjøring og oppfølging av møterom, fasiliteter og tjenesteleveranser til våre MICE-kunder
Kjøp av kioskvarer og salgsvarer til salgs i resepsjon/lobby
Markedsfør salget av våre tjenester og varer fra resepsjonen
Sørge for at informasjon som kommer inn i resepsjonen fortløpende videreformidles til andre avdelinger
Lede husholdersken og bidra til at renholdsprosessene følges opp og optimaliseres
Gjennomføre avregning av POS/PMS-system daglig i henhold til instruksjoner
Koordinere personalressurser sammen med andre avdelingsledere på tvers av de ulike teamene, slik at vi sikrer god ressursutnyttelse på tvers av avdelinger og optimal kundereise. Dette gjelder spesielt i forhold til bestilling/salg og restauranter/barer.
Ansvar
Rekruttere, trene og motivere ansatte i hotellavdelingen.
Sørg for at teamet ditt har tilstrekkelig ekspertise og ressurser til å levere en kundereise i verdensklasse.
Gjennomfør regelmessige ytelsesvurderinger og gi løpende tilbakemeldinger.
Ønsker du å være med å videreutvikle et allerede kjent reiselivsanlegg så har du nå en unik mulighet. Vi tilbyr et spennende sted i naturskjønne områder ut mot havgapet på øya Senja.
Vi tilbyr konkurransedyktig lønn, et godt arbeidsmiljø og ryddige forhold der vi er opptatt at ansatte trives godt.
Om bedriften
Hamn i Senja er anerkjent som en av Norges beste og mest spennende destinasjoner. Hotellet har blitt tildelt flere priser, og ble før pandemien kåret til Nord-Norges nest beste hotell, og Norges 14. Hamn i Senja er et leilighetshotell med moderne innkvartering av høy standard, gode fasiliteter for kurs/konferanser og selskaper, restaurant m.m. Det er utviklet et bredt spekter av naturbaserte aktiviteter og opplevelser knyttet til anlegget, med tilbud i alle årstider. Anlegget utvikles kontinuerlig.
Vi kan være behjelpelig med rimelig bolig / hybel
Tittel
Avdelingsleder ved hotell
Oppstart
Etter avtale
Type engasjement
Fast
Sektor
Privat
Omfang
Heltid
Antall stillinger
1
Kontaktperson
Om stillingen
Vi søker en leder for Front Desk, noe som innebærer ledelse av resepsjon og renhold ved vårt komplette reiselivsanlegg Hamn i Senja (Senja Reiseliv AS). Vi er et eksklusivt reisemål med et komplett tilbud med hotell, kjøkken, restaurant og egen aktivitetsavdeling. Vi har mer enn 30 ansatte totalt.
Ønskede kvalifikasjoner:
· Relevant utdanning innen hotell- eller reiselivsledelse er ønskelig.
· Minimum 3 års erfaring fra tilsvarende stilling i hotell- eller resortdrift.
· Gode lederegenskaper og erfaring med personalansvar.
· Dokumentert erfaring med kvalitetssikring og oppfølging av driftsrutiner.
· Gode kommunikasjonsevner.
· God erfaring med hotelladministrative systemer.
Personlige egenskaper:
· Gode mellommenneskelige ferdigheter og evne til å skape positiv energi og entusiasme
· Uttalt evne til å lede og motivere ansatte, og delta aktivt i teamarbeid
· Må takle en hektisk hverdag med store krav for å kunne jobbe selvstendig og i team
· Strukturert og løsnings orientert med sterk gjennomføringsevne.
· Utpreget god på service og kundeorientering
· Evne til å sette organisasjonens mål foran egne
· Genuin interesse for nærhet til fantastisk natur, og å finne livskvalitet i dette
Språk:
Hamn i Senja betjener internasjonale markeder, og gode språkkunnskaper er en forutsetning. Arbeidsstokken i Havn i Senja er også internasjonal, og arbeidsspråket er i stor grad engelsk. Ansatte må derfor som et minimum beherske engelsk skriftlig og muntlig
Oppgaver
Sikre en profesjonell, effektiv og gjestefokusert drift av resepsjons- og renholdsavdelingen.
Koordinere og jobbe tett med husøkonomen for å sikre en høy standard på rengjøring og vedlikehold av hotellrom og fellesarealer.
Overvåk og optimaliser rutiner og prosesser i hotellavdelingen for å sikre effektivitet og kvalitet.
Sikre klargjøring og oppfølging av møterom, fasiliteter og tjenesteleveranser til våre MICE-kunder
Kjøp av kioskvarer og salgsvarer til salgs i resepsjon/lobby
Markedsfør salget av våre tjenester og varer fra resepsjonen
Sørge for at informasjon som kommer inn i resepsjonen fortløpende videreformidles til andre avdelinger
Lede husholdersken og bidra til at renholdsprosessene følges opp og optimaliseres
Gjennomføre avregning av POS/PMS-system daglig i henhold til instruksjoner
Koordinere personalressurser sammen med andre avdelingsledere på tvers av de ulike teamene, slik at vi sikrer god ressursutnyttelse på tvers av avdelinger og optimal kundereise. Dette gjelder spesielt i forhold til bestilling/salg og restauranter/barer.
Ansvar
Rekruttere, trene og motivere ansatte i hotellavdelingen.
Sørg for at teamet ditt har tilstrekkelig ekspertise og ressurser til å levere en kundereise i verdensklasse.
Gjennomfør regelmessige ytelsesvurderinger og gi løpende tilbakemeldinger.
Ønsker du å være med å videreutvikle et allerede kjent reiselivsanlegg så har du nå en unik mulighet. Vi tilbyr et spennende sted i naturskjønne områder ut mot havgapet på øya Senja.
Vi tilbyr konkurransedyktig lønn, et godt arbeidsmiljø og ryddige forhold der vi er opptatt at ansatte trives godt.
Om bedriften
Hamn i Senja er anerkjent som en av Norges beste og mest spennende destinasjoner. Hotellet har blitt tildelt flere priser, og ble før pandemien kåret til Nord-Norges nest beste hotell, og Norges 14. Hamn i Senja er et leilighetshotell med moderne innkvartering av høy standard, gode fasiliteter for kurs/konferanser og selskaper, restaurant m.m. Det er utviklet et bredt spekter av naturbaserte aktiviteter og opplevelser knyttet til anlegget, med tilbud i alle årstider. Anlegget utvikles kontinuerlig.
Vi kan være behjelpelig med rimelig bolig / hybel
Relaterte stillinger
Front Desk Manager
Hamn i Senja / Senja Reiseliv As
SKALAND
To måneder siden